buyuk bir cogunluk olmaya basladilar. yalniz ateistin yobazi, muslumanin yobazindan daha kotu. bunu bir deist olarak soyluyorum. herkese karsi sonsuz saygim var.
halkın manevi değerleriyle dalga geçerek tahrik etmenin sonuçlarını iyi bilmeleri gerekir... zira basite alarak ettikleri laflarla inananlara fazlaca zulmediyorlar.
ateist bir toplumun neşesidir. ateistler olmasaydı tapınaklarımızda çürür, gerçekleri göremezdik. ayrıca açıklanamayan pek çok şeyi açıklayabilenler, yine ateistlerdir.
tanrı diye bir şeyin var olmadığına inanan, esasen fizik ile metafizik arasındaki ağır çelişkiyi görüp fizik tarafını seçen insanlardır. öyle kutsal veya dehşet zeki değillerdir. ama suyun yüz derecede kaynadığına inanıp da bir de allah diye bir şey olduğuna inanan ortada kalmışlardan daha rasyonalistlerdir sadece. haa asılmaları, yok edilmeleri gerekir. hey george zaten faşizm abartıldığı kadar da kötü bir şey değil, ayrıca hukuk devletinde işkence olmalı. bir de bir erkek sözde marjinal bir şey söyleyerek ön plana çıkmalı, belki kız bulursun tatlım devam et sen. heh işte ateistlerin arasında da çok mal var merak etmeyin onu demek istiyorum. o kadar özenmeyin bize.
hayatlarında hiçbir şeyi sorgulamamış hiçbir şeye itiraz etmemiş sadece kendilerine verileni almış koyun sürüleri tarafından "boş" olarak nitelendirilen insan topluluğudur.
bırakın onlar cennette huri düzeceklerine inansınlar.
denizlerdeki suyun buharlaşıp, gökte bulutlarda süzülüp tertemiz bir su haline gelip, harika bir ölçüde yere inmesini ve bu bulutlar adeta bizi tanıyor ve bize merhamet ediyor gibi bu işlemleri yapmasını tesadüfe bağlayan, ve bulutun temizlediği sudan beslenen çiçekler sanki bulutu tanıyormuş gibi ondan su beklemes, ve aralarındaki bağ sanki tesadüf gibi gören ahmaklar topluluğu.