ateistler

entry231 galeri22 ses1
    150.
  1. 149.
  2. türkiye'de olanları olayı anlamayan güruhtur. ateisti bile mal ülkenin amk. sen düşün halimizi.
    3 ...
  3. 148.
  4. " Biz herkese yolunu süslü gösterdik " ayetine denk gelirler. Kendi ellerinde hiçbir kanıt olmadığı halde kur an ın içinde çelişki ararlar..Kur an okumanın tefsir ve gerekirse fıkıh eşliğinde olması gerektiğini, ayetin iniş sebebini bilmeden anlayamayacagını söylememize rağmen uygulamazlar. Savaş ve barış anındaki ayetleri anlamazlar.

    Ordular ilk hedefiniz Akdeniz dir ileri sözünü m. Kemal sürekli savaşçı bırısıymıs diye önlerine atsam ama bunu çok güzel izah edeler. O savaş zamanı bir söz derler, yurtta sulh, cihanda sulhla meseleyi bitirirler. Ulan kur an da aynı 20 yılı aşkın bir sürede değişen olaylar ve şartlar içinde inmiştir kısım kısım desek yine bıldıklerıne devam ederler. Çünki işlerine öyle geliyor. Ancak at gözlüğüyle baktıklarında kendilerince bir kusur buluyorlar. Neyse onlar saldırganlıklarına bizde bildiğimiz kadar doğruları yazmaya devam edelim, ölüm gelene kadar.
    4 ...
  5. 148.
  6. Hristiyanlığa aşırı sempati duyuyolshdfsjkldhf. Adı üzerinde a-teist tir. Ateistlerin tek ortak özelliği bir tanrının varlığına ve dinlere inanmamalarıdır. Onun dışında her şey bireysel yönelimden kaynaklanır. her türlü ateizme bok atmayı anlarım da hristiyanlığa aşırı sempati duyuyorlar ne demektir amına koyim. Sempati duyan adam zaten hristiyan olur sanki geçiş ücreti din vizesi pasaportu falan var amına koyim.
    1 ...
  7. 147.
  8. Islam'a saygı duymaları için bir sebepleri olmayan topluluk.

    Her terör olayının ve yasadışı işin altından bir şekilde islam çıkıyor, buna saygı duymam gerekiyorsa saygısız bir bireyim ben.
    0 ...
  9. 146.
  10. Ateistler işte, gerçekten de artık gına geldi bu kafirler. 'Islam saçmalıktır' diyen imansız ergenler işte. Moderatörler de bi zahmet şu müslüman ve ateist kavgasına bi el atsınlar, biz atesitlerin üstüne gitmiyoruz sakin oluyoruz bu kez onlar üstümüze geliyor. Yakında nickimiz altında hangi cihazdan girdiğimiz değil dinimiz gözükecek. Sonra niye ekşi sözlük çok para kazanıyor.
    0 ...
  11. 145.
  12. Kafalarını canlı canlı keseceğiz yakında az kaldı!!
    0 ...
  13. 144.
  14. bir kısmı da marjinal olma kaygılı, ateist olmayı üst bir segment olarak gören insan grubu.
    1 ...
  15. 142.
  16. %90 ı cahilliginin üstünü ortup kendini farklı göstermeye calismaktadir.
    1 ...
  17. 141.
  18. bunlarda şey olmadığı için bunların çiftleşmemesi lazım.çiftleşiyosa ateist değilmiş diye bi tez var yani.
    0 ...
  19. 140.
  20. bizim ateistler ateist olduğu icin müslümanlara hep küçümser gözle bakarlar. sanki ateist oldun da başımıza darwin kesildin cahil herif. ateistliği sosyal statü olarak gören bi bizim zavallılar.
    0 ...
  21. 139.
  22. müslüidiotların gelip burada zeka özürlüsü gibi davranmalarını kınıyorum.

    özürlü olabilirisiniz müslümansınızdır anlarım ama görüşlerinizi küfürle ifade etmek çok çağ dışı.

    modern toplum kurallarına ve yaşayış biçimine uymuyorsunuz, yani ahıra bağlasak durmazsınız o derece.
    0 ...
  23. 138.
  24. Bir yaratıcının olmadığı bir evrende düşünmek, aşık olmak, orgazm gibi kavramların nasıl olabildiğini tatmin edici bir şekilde anlatamayacaklarını düşündüklerim.
    0 ...
  25. 137.
  26. 136.
  27. ateistler ikiye ayrılır. kafa ve gövde.
    0 ...
  28. 135.
  29. fikirlerine saygı duyduğum kişilerdir. öyle olmak zorundadır zaten.
    1 ...
  30. 134.
  31. bir mimar vardır evreni yaratan. ama onlar bunu bilmez. bazı şeyleri anlayamadıkları için tanrının varlığına inanmazlar. ama şu da var ki basit bir ritüele katıldıkları anda kelime-i şehadet getirmeleri garantidir.
    0 ...
  32. 133.
  33. ideolojilerini dış etkenlere göre belirlerler ve bu yüzden sürekli yerlerinde sayarlar. zaten ateizm temel olarak anti bir tutumun ifadesidir.

    "dar kafalı insanlar bir talihsizlikle karşılaştıklarında alışkanlıkla başkalarını suçlarlar. Ortalama insanlar kendilerini suçlarlar. Bilgelik yaşamına kendini adamış olan insanlar bir şeyi veya başka birisini an ve mantıksız bir güdüyle suçlamanın aptallık olduğunu, suçlamanın gerek başkalarına gerekse kendilerine hiçbir şey kazandırmadığını anlarlar.

    ahlaksal gelişimdeki düşüklüğün işaretlerinden birisi, gittikçe artan bir şekilde başkalarını suçlamaktır.

    ahlaki gelişim, insanın içindeki heyecan ve sıkıntı durumundan özgürleşmesiyle gerçekleşir.

    özgürlük sizin gücünüzün sınırlarını ve tanrısal iradenin koyduğu doğal sınırları anlamanızdan sonra gelir."

    -epiktetos

    ateistler, dış etkenlerin kölesidir.
    1 ...
  34. 132.
  35. yaşamlarını anlamsız ve zorlayıcı kurallar üzerine kurmayan, aksine evrenin 6 günde birden bire yaratıldığına inananların aksine , big bang gibi gayet mantıklı, açıklanabilr, kolay anlaşılabilir bir düzenle oluştuğuna inanırlar. insanın çamurdan yaratıldığına değilde, evrim gibi gayet düzenli, sıralı bir şekilde belli süreçlerle oluştuğuna inanırlar.
    2 ...
  36. 131.
  37. ahlak kurallarının kaynağının din olduğunu, insanları kötü işler yapmaktan alıkoyanın din olduğunu sanan kimi sersemlerin "banka soygunu" filan diye saçma sapan örneklerle yüklenmeye çalıştığı kesimdir.

    maalesef ve maalesef sizler gibiler yüzünden ülkemizde kodes ahalisi üzerinde bir inanç çalışması yapılamıyor. niye ki yapılmaya kalkılırsa ortalığı yıkarsınız...

    siz de ben de çok iyi biliyoruz ki kodes ahalisinin kahir ekseriyeti müslümandır. tecavüzcü, katil, hırsız, uyuşturucu kaçakçısı... ne ararsan var... aralarında çok ama çok azı "ben ateistim" der.

    fakat gelişmiş ülkelerde böyle çalışmalar yapılıyor. işte abd'deki durum:

    http://www.alternet.org/t...and-07-percent-its-prison

    kodes ahalisinin sadece %0,07'si ateist!...

    oysa ki abd nüfusunun %22,8'i ateist, agnostik veya deist:

    http://www.pewforum.org/2...ging-religious-landscape/

    çelişki demişken!... gel buradan yak!...
    3 ...
  38. 130.
  39. hem bu dünyadan başka bir dünyaya inanmazlar, hem de kendilerini ve yaşamlarını çoğu anlamsız ve zorlayıcı kurallar üzerine kurup hayatı kendilerine zehir ederler. ahlak kurallarının mesela toplumsal çeşitliliklerle kendinden oluştuğunu ileri sürerler. ama gidip bir banka soymazlar. fırsat ver herşeyi hazırla yine soymazlar.bu çelişkinin sebebini kendilerine sormak lazım.
    1 ...
  40. 129.
  41. türkiye'dekiler için konuşursak çoğu ideolojik bir kısmıda ekolojik sebeplerden dolayı ateist olmuş boşbeleş insanlardır.
    3 ...
  42. 128.
  43. boş ve yanlış varsayımlarını, ilkel kabilelere özgü akıl yürütmelerini hesaptan sayan cahillerin anlayamayacağı kişilerdir.
    3 ...
  44. 127.
  45. bütun bunları düşünen, imkansızı imkanlı yapan tanrıyı'da paralel evrenden leylekler getirmiş.

    iyi güzel mantık kuruyorsunuz, fakat aynı mantığı tanrının varoluşuna entegre etmekten "korkuyorsunuz".
    2 ...
  46. 126.
  47. ateistler mi insanlığa zararlı yoksa vahabiler mi?

    ateistler mi inananları sorguluyor; yoksa vahabiler mi ateistleri?

    ateistler mi başkalarını inancından dolayı öldürüyor?

    yoksa inananlar (vahabiler siz anlayın yobaz olanları) mı insanları inancından dolayı öldürüyor?

    bu soruyu bilebilecek vahabi var mı?

    yok!
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük