ateistler

entry231 galeri22 ses1
    125.
  1. einstein ateist değildir. //// 50. yaş gününde, George Sylvester Viereck'e verdiği bir röportajda tanrı ve din ile ilgili fikirlerini şu şekilde özetlemiştir:[37]

    “ Ben bir ateist değilim ve kendime bir panteist de diyebileceğimi düşünmüyorum. ilgili soru bizim kısıtlı akıllarımız için çok geniş. Biz, pek çok değişik dilde kitapla doldurulmuş bir kütüphaneye giren küçük bir çocuğun durumundayız. Çocuk kütüphanedeki kitapları birisinin yazmış olması gerektiğini bilir. Nasıl yazıldıklarını bilmez. Yazıldıkları dilleri anlamaz. Çocuk, kitapların sıralanmasında esrarengiz bir düzen olduğundan şüphe eder, ama ne olduğunu bilmez. Bu durum, bana göre, en zeki insanın bile tanrıya göstereceği yaklaşımdır. Biz, evrenin muhteşem bir şekilde düzenlendiğini ve belirli kanunlara uyduğunu görmekteyiz, ancak bu kanunları çok bulanık bir şekilde anlayabilmekteyiz. '' https://tr.wikipedia.org/..._g.C3.B6r.C3.BC.C5.9Fleri
    0 ...
  2. 124.
  3. (#28133747) bütün bilim dünyası yıkıldı bu soruya yanıt arıyor...
    2 ...
  4. 123.
  5. evren kendiliginden oluşuyorda bir resim neden kendiliğinden oluşmuyor yada bir sofra neden kendiliğinden oluşmuyor denildiğinde ERROR veren ahirete inanmayip kendini DÜNYA MALI ilan eden ve evet böylelikle dünyanın en büyük MAL varlığı olan amaçsız ve saygısız topluluk.belki bir zamanlar ateisttim ama kendimi kandırdığımı farkettim ben malmıyım ateyist olim
    .
    0 ...
  6. 122.
  7. ateistligin temelinin evrenin kendiliğinden oluşmasi olmasına rağmen bir tanesinin köşeye sikişinca tamtersini söylemesiyle vay amk dediğim yalancı gariban ve evet özellikle islam düşmanı topluluk.
    0 ...
  8. 121.
  9. 120.
  10. genelde komik ve eğlenceli insanlardır.

    saçmalarlar.

    saçmaladıkları konuyu düzeltmek için daha çok saçmalarlar.

    en sonunda yapacak bir şey kalmayınca da dine saldırırlar.
    7 ...
  11. 119.
  12. sapkın bir düşüncenin kölesi olmuş insanlardır ayrıca çoğu komünist ve hdpkklıdır.
    1 ...
  13. 118.
  14. Alayını yakmalıyız ki diğer kâfirler de bundan korksun.Kafir nesil ortadan kalksın bu infazları gizlice yapmalı devletler ve örgütler.Ateizm bir inanç çeşidi.Allahın olmadığını söyleyerek bile allahı kabul eden varlıklardır.
    0 ...
  15. 117.
  16. kesinlikle dalga geçmek gibi bir amacım yok ama çoğunda maymun fetişi vardır. tamam evrim teorisine göre maymunlarla diğer hayvanlara göre daha yakın canlılar olabilir ama biraz abartmıyor musunuz? en son ted talks'ta ateist bir konuşmacının konferansın bitiminde "her gün maymun atalarıma secde ediyorum" sözünden sonra yuh artık dedim.*

    bir de islam'ı müslümanlardan* daha fazla bilmezler, sadece islam'da açık bulduklarını zannedip 'abi ben olayı çözdüm yeaa' havalarına girer, bir şey bildiklerini düşünürler. böyle olanları hem kara cahildir hem egoisttir.

    yine de genellemelere karşıyım. düşüncelerim bu kadar.
    1 ...
  17. 116.
  18. Insan oldukları konusunda söylentiler olan yaşam formlari.
    0 ...
  19. 115.
  20. islamı müslümanlardan daha çok araştırırlar.
    3 ...
  21. 114.
  22. kendilerini maymunlar siktiği için düşünceleri değişen insanlardır.
    1 ...
  23. 113.
  24. 112.
  25. 111.
  26. 110.
  27. sessiz olmadıkları halde sessiz sanılan kişilerdir. bugün de bir şeyler yaptık (bkz: ruhun var olmadığının kanıtları)... fakat fikir beyan eden pek olmadı. illa trol başlık açınca ilgi görüyor ama şahsen o taraklarda bezim yoktur.
    1 ...
  28. 109.
  29. görüldügü üzre ilk hamle yine dindar kesimden, harekatinin odagi olmus tanri tanimaz topluluk.
    0 ...
  30. 108.
  31. modaya uyan hayatında boşluk hisseden insanlara verilen isim.
    0 ...
  32. 107.
  33. hepsi imana mı geldi nedir, bugün baya sessizler.
    0 ...
  34. 106.
  35. cahil insanlar tarafından sürekli hakarete uğrayan inançsız insanlar.

    hatta bu cahil insanlar, maneviyatsız olduklarını düşünür. tabi ya, bi insanın maneviyatı olabilmesi için ya ona emredilmesi ya da sonunda bi sepet şekerle ödüllendirilmesi şarttır. keşke herkes hayvan gibi yaşasaydı da dünya bu hale gelmeseydi.
    1 ...
  36. 105.
  37. kitabını dahi okumayan bilmediği tanımadığı dini yaşayan şizofren değillerdir.
    toplum baskısından ve bazı dinciler yüzünden hayatları her daim tehlikede olan insanlardır.
    4 ...
  38. 104.
  39. Kurandaki bir çok pedofili içerikli ya da kadını aşağılayan ayeti müslümanların gözüne sokmasına rağmen müslümanların bunlara bile kılıf uydurmaya çalışmasından sıkılmış güruhtur.
    2 ...
  40. 104.
  41. insanların en kutsalıyla, yaradanla, peygamberiyle ve dinin ileri gelenleriyle dalga geçip, aşağılayıp, küfür ederler ama "yapmayın, saygı" diyince de direk "ıyyykk yobasss, geri kalmış ülkee, düşünce özgürlüğü" hede hödö öterler..
    0 ...
  42. 103.
  43. ateistleri yerli ve yabancı ateistler olarak iki kategoriye ayırmak lazım aslında. yurdum ateisti, başkasının kutsalına saldırmayı kendine görev edinmiştir. hem de ateist olduğu için saygı beklediğini söylerken. (bkz: kendinle çelişmek)
    yabancı ateistler öyle değildir. sadece inanmaz, mevzusu açılmadıkça bahsetmez bile, hayatını yaşamaya devam eder. (bkz: Cause that's what i choose to believe) mevzu bu cümle kadar basittir aslında..
    1 ...
  44. 102.
© 2026 uludağ sözlük