uyduruk bir yönetmelik çıkartarak abonelerinin yarısından çoğunu sayaç değiştirmeye zorlayan hatta utanmadan 300 ytl karşılığında kendi sayaçlarını ittiren saygıdeğer kurum..
Tekirdağ’da da ne hikmetse sadece belediye mensupları ve zenginlerin oturduğu hürriyet mahallesinde su oluyor. Mesela çiftlikönü gibi yerlerde su yoktu
Son üç aydır kullanmadığım suyun parasını ödüyorum!!! Yok valla aklım almıyor artık bu durumu. Üç aydır suyum kesiliyor sözde basınç sebebiyle ama nedense bir üst sokakta hiç kesinti yok ..