--spoiler--
windows keygenindeki harf sorunu hakkında girilen başlığın yasal yönden zor durumda bıraktığı fakat dünya'nın saygısını kazanmış bir düşünürümüze ibne demenin hoş görüldüğü sözlük. ha bir de sabahat tuncel'e hakaretin 15 gün çaylaklık, rte'ye hakaretin ise bir adet öpücük olduğu sözlüktür ayrıca.
--spoiler--
entrysi ile olayı süper bir şekilde özetlemiş yazardır.
ateist biri ile geçmişinde bir sorun yaşadığını düşündüren kişi. yarası derin anladığımız kadarıyla, travması peşini bırakmamış olmalı.
acil şifalar diliyorum.
malesef bursa taraflarına gitmek üzere yola çıkacağı için bugünlük bu kadar eğlenebilen yazardır. bundan sonra yobaz kardeşilerimle her cumayı ateistlere şefkat günü olarak kutlamayı karar verdik. bir sonraki cuma görüşmek üzere. esen kalın.
az evvel birlikte kurban ettiğimiz bâkirenin kanından bir yudum içerek ayten roman ad-soyadını alan çiçeği burnunda satanik.
bundan böyle yobazlara karşı yapacağımız sınır ötesi operasyonlarda omuz omuza çarpışacağız. sözlük-ü uludağ'a hayırlı uğurlu olsun. **
peşin edit: gazetelere de düşmüş;
"galiba benim" dedigim yazar. * hatali bakiniz vermisim. ondan anlamamislardir. "cankayaya" degil "cankaya ya" yazmam lazimmis *.
edit 1: arjenim robbenim, ne diye sildin entryni yahu?
edit 2: numarasini verdigim entyrde arjen; basligina yazdigim onceki iki entrynin, anlasilmamis entryleri listemde ust siralarda oldugunu, bunun sorumlusunun kendi sayilabilecegini, ayrica (#1564057) nolu entrymin de ayni listede yer aldigini demis ve onun sorumlusunun kim oldugunu sormustu.
ünlü bir türk düşünürü demiş ki "lâikin(!) salağındansa yobazın akıllısını tercih ederim".
aklıma her daim bu sözü getiren zeki çocuk. çok pis ayarlar veriyor. sözlüğün renklerinden, yeşil renginden. okumaya doyamıyorum, öyle ki sırf yardı diye şukelalıyorum yazılarını -ahah-.
rüyasına ulu lusifir ile girip kendi saflarımıza katmak için didindiğimiz ama bize ilâhilerle cevap verip imanın nuru eşliğinde aydınlandığını söyleyen kutsal insandır kendisi.
peşin edit: yobaz lafını üstüne alınma...ya da alınabilirsin bana ne. *
o keskin zekasının, hayata duruşunun yanında gerçek bir romantik yatan yazar. gecenin bu saatinde yazdığı yazıyla resmen duygularıma tercüman olmuş, "ben yazsam tam da böyle yazardım" dedirtmiştir.
piknik için gittiği piedra ırmağının kıyısındaki mesire alanında her seferinde oturup hüngür hüngür ağlayacak kadar romantizme yenik biri.. ballı lokma tatlısı..