kendisini hiç görmemiş olmama rağmen, benimde kafamda canlanan bir görüntüsü var, ancak july4th nin aksine ben, tamamen sakin, kolay kolay parlamayan, kaşları da küçük emrah dan hallice bir velet düşünmüştüm.
hazır sol frame de yakalamışken öpmeden geçemeyeceğim. askerdeyken de hep arayasım gelirdi zat-ı alisini. ayrıca yeni cumhurbaşkanının da hemşehrisidir. sözlüğün en eskisidir. başımızın tacı, afacan yobaz. seviyorum lan seni..
5328 *adet entry yazmış olan ancak bazı okuma bilmeyen veya okuduğunu anlamayan * yaşam formları tarafından sadece bir entrysine bakılıp yorumlanan yazar. eğer güzel ayar görmek istiyorsan gidersin diğer entrylerini okur * bakarsın.
ruud van nistelrooy'un transferinden sonra Wesley Sneijder ve Royston Drenthe'yi de kadrosuna katarak barcelona'nın yaptığı gibi bir hollandalı ekolü kurmak isteyen real madrid'in almak için büyük caba sarfettiği, sol ayağını çok etkili bir biçimde kullanan futbolcu. premiere league başladığından beri henüz Chelsea'de forma giymemesi de transfer spekülasyonlarını artırıyor.
bazı spor sitelerine göre, real madrid'e transferi artık 36 milyon euro karşılığında bitmiş oyuncudur. eğer doğruysa, efsane gullit-van basten-rijkaard üçlüsüne benzer bir üçlü kurmuş olacak real.
çok hızlı ve teknik olması gibi birçok artı özelliklere sahip olmasına rağmen çok sık sakatlanması yüzünden bir türlü kendisinden asıl beklenen patlamayı yapamayan yeni real madrid'li yıldız oyuncusu. real madrid de başarılı olur mu dersek; eğer sık sakatlanmazsa gerçekten takıma büyük katkısı olacağı kesindir.
aslında gördüğüm yerde haşlamam gereken acaip kızgın olduğum yazardı ama gerek iftar yemeği gerek süt dökmüş kedi bakışıyla şu güzel ortamı bozmamaya karar verdim. bundan sonra kendisine johhhny demeye karar verdiğim ayrıca. *