"galiba benim" dedigim yazar. * hatali bakiniz vermisim. ondan anlamamislardir. "cankayaya" degil "cankaya ya" yazmam lazimmis *.
edit 1: arjenim robbenim, ne diye sildin entryni yahu?
edit 2: numarasini verdigim entyrde arjen; basligina yazdigim onceki iki entrynin, anlasilmamis entryleri listemde ust siralarda oldugunu, bunun sorumlusunun kendi sayilabilecegini, ayrica (#1564057) nolu entrymin de ayni listede yer aldigini demis ve onun sorumlusunun kim oldugunu sormustu.