portif ile yolcu taşımacılığının yapıldığı, her yağmurdan sonra venedik'e dönen şehir. venedik'ten tek farkı burada gondollar yok. bakın şimdi nasıl bir dünya super gücü olduğumuzu görün. sene 2017 ve başkent.
şehre bak şehre. metro sistemi desen berbat, başkanı lunaparkta esir kalır, valisi türkü söylemeyi yasaklar. allahtan super gücüz de portifimiz falan var. avrupa'nın kıskandığı ülkenin başkenti böyle olmalıydı zaten.
Ankara mükemmel Melih Gökçek süper diyenlerin yakın komşusu Eskişehir'i gidip görmeleri gereken şehir. Bilmiyorum belki eskisehir'den direk ankara'ya geçmem sonucu bu kadar ic karartici gelmiştir ama Anitkabir cevresi biraz Bahçeli Tunali harici Ankara düzensiz karmaşık yapısıyla her tarafta bulunan keşmekeşiyle sürüsüne bereket Apaçisiyle iki günde ruhumu daraltti. hele o kizilay ve o metro hattı yok mu tam bir facia.
mayıs ayında, ilkbaharın zirve yaptığı ayda 10-15 derecelerde takılan ve insanı bu ayda bile grip yapan şehirdir. soğuk severim de bu kadar da değil ayıp be kardeşim.
An itibariyle, yolunda olduğum için bana inanılmaz keyif veren şehirdir.
Ayrıca, Ruhunu saklar efenim. Denizden dem vuracaklar, Sevmeyenler beri gitsin.
Türkiye'nin sanat kaynağıdır. Entelektüel altyapısı sağlam olduğu için, şuan izlenen tüm dizilerde birçok başrol oyuncusu Ankara'dan çıkma tiyatro sanatçılarıdır. Sıkıcıdır evet ama ağırdır, asildir.
Hayatında yaşadığı en güzel atraksiyon metroya binmek olanlarca aşk yaşanılan şehir.
Ulan ben mecbur muyum asfalt sıcağında, apartman manzaralı bira içmeye.
Ben sana soğuk olma demiyorum hobi olarak yine ol diye seslendiği şehir.
Haziran geldi ulan haziran !
Hâlâ cebimden cepte unutulup yıkanınca kuruyan peçetelerden çıkıyor.
Portakal soyup televizyon izleyesim geliyor.
bir bilim kurulu tarafından başkent olacak yerler belirli kriterlere göre seçilecek olsa, herhalde Yozgat ve çorumla birlikte aynı kategoride olacak şehir.neden başkent yapıldığını anlamak çok güç ayrıca binlerce yıllık Anadolu tarihinde gelip geçen medeniyetlerin hiçbirisinde burayı başkent olarak kullanmaması çok düşündürücüdür.