Acaba kutuplarda mı yaşıyorum? diye kendimden tereddüt etmeme sebep olan ilginç şehir.
Bu nedir ya? Mayısın ortasına gelmişiz kışlık kabanla bile üşüyoruz. Sanırım bu şehre yaz gelmeyecek.
Benim için Sakarya caddesinin Sakarya caddesi, ssk işhanının gölge, zakkum'un raindog olduğu, sabahlara kadar soğuk biraları içtiğimiz dönemlerdir ankara.
Nihayet'in yanında çirkin adamların doluştuğu metal bar'ın adı neydi ki...
tipini siktiğimin şehridir.
geliyorum birkaç güne.
edit: ankarada olup dayak yemek isteyenler özel mesajla ulaşsın, deniz manzaralı yere götürüp kafanızı suya sokup öyle dövebilirim.
nefret ediyorum ankaradan da ankaralılardan da.
bir ara birisi bu şehir için 'her yere kızılay'dan gidersiniz' demişti de inanmamıştım.
uzun zaman oldu bu şehre gelmeyeli, ankamol daydım ve aştiye gitmem gerekiyordu. 10 kişiye sordum , hatta ankaralı bir arkadaşı bile aradım.cevaplar aynıydı:
-metroyla kızılay'a git, oradan ankaray ile dönersin geri.
gerçekten de ankara'da nereye gidecekseneniz gidin kızılay'a çıkıyor yolunuz.
ülke olsa başkenti kızılay olacak şehirdir.
Edit: tabii ki dolmuşla gittim Aştiye. Metroyla uğraşmak uzun iş.
Bu şehirde o kadar çirkin insan var ki sokağa cıktıgımda insanları utandırmamak için göz teması kurmuyorum.
Ulus bölgesi başta olmak üzere nasıl bir araya toplanabildiler?
nereden geldiler de boyle bi populasyon yarattilar?
istanbul'dan yola çıkıp sıkılarak gittiğim şehir. Şu an yoldayım ve adım adım yaklaşıyorum.
Ankara ile ilgili tanımlayamadığım problemlerim var. Oradayken bazen mutlu bazen mutsuz oluyorum ama istanbul'u, arkadaşlarımı, kardeşimi burada bırakıp tekrar Ankara'ya dönmek her seferinde zor geliyor. Bunun için Ankara'yı mı suçlamalıyım, bilemiyorum.