Benle dalga geçiyor.
Güneş gözüküyor, hava gayet sıcak. Üstüme bir hırka alıp çıkıyorum. Amma ve lakin 1 saat içinde göt donduracak kıvama geliyor.
Hava kapalı oluyor, üstüme mont alıyorum, kalın giyiyorum. 1 saat sonra terliyorum, sırılsıklamım.
istanbullu bünyemi bozdu yemihn ederim.
ben lisedeyken bir hip hop modası vardı ankarada. kocatepe camiinin altındaki parkta bunlar toplanıp kafalarının üstünde falan dönerlerdi. bende çıkıp parlayan güneşin altında kocatepenin bahçesindeki banklara oturur hafiften esen rüzgarın ferahlığıyla eğlenirdim. akaydan tunalıya çıkıp kuğulu parkta ördekleri besleyenleri izler ordan karuma çıkar muazzam merdiven yapısının bir laz müteahhit tarafından inşa edildiğine dair hikayeler dinlerdim. oradan kızılaya inip sakarya caddesindeki barları asayiş berkemal mi dışardan kontrol ederdim. sıhhiyede tavuk döner yedikten sonra gençlik parkının içinde bir kaç tur atar ulus dolmuş duraklarına gelirdim. koca gün öyle geçerdi. günler geçti yıllar geçti. yaşım ikiye katladı ama o anılar hep taze kaldı.
Haftaya seyahat edeceğim şehir. Gezilecek yerler, nerde ne yenir ve nerelerde eğlenilir bar clup tarzi mekanlar vs önerebilecek yazarlara şimdiden teşekkür ediyorum.
yagmaz hocam yagmaz bosa beklemeyin. yagsaydi zaten buranin adi ankara olmazdi. 1 hafta boyle olur hava ama yagmaz. ne yazik ki bu böyle iste. rüzgar eser, sis çöker; ama yagmaz. neyse sakinim.
5 den önce her yere rahatlikla gidebildiginzi 5den sonra otobuslerde ve metrolarda o bir kisilik boslugu bulmaniz gereken yer. karar verdim milli kutuphaneden kizilaya gecerek bincem otobuse. en azindan otururum.
edit: milli kutuphanede ders calisan varsa 15 dklik cay molalarina ortak olunur. tisikkirlir.
Başkent doğalgazın evinize gelerek gazınızı kesip, kombinizi hermetik kombi ile değiştirme zorunluluğu kılmaktadır.
Bu da yaklaşık olarak 3000 TL gibi bir masraf demektir. Asgari ücret alan birisi 3000 TL vererek yeni tesisat, kombi ve proje çizdirmek zorunda kalması.