twitterda ankara hastagi ile arama yapıyorum. ilk çıkan on twitin sekiz tanesinde popo, meme çıkıyor. travestiler, eskortlar, gaylar bilmem neler. amsterdam mübarek.
adına her gün bir şekilde entry girilmesi zorunluymuş gibi görünen şehir.
bir gün soğuk. bir gün donuk. bir gün beton. tamam arkadaş her şeyi de sözlükte paylaşmayın ya salak salak.
her şeyiyle soğuk şehir. bir türlü ısınamadım. Eminim o da bana ısınamamıştır. her tarafta bir kulis. her gün aslı astarı olmayan yeni dedikodular ortaya çıkar. bakanlar değiştiriler, müdürler atanır. dedikodusu boldur. öğrencisi boldur. tofaş arabaları ve çok saygılı sürücüleri! boldur. incek, gölbaşı, tarafları yazın serindir.
sabahın ayazı dedikleri durumu -3 ile bugün yaşamaya başladığımız kışı boktan beton yığını şehir. hoş yazından da bir bok olmuyor ama işte en nihayetinde yazdır diyip güneye akıyoruz...
sabah götünüz donuyor, öğlen keşke daha ince bir şey giyseydim diyorsunuz, akşam tekrar götünüz donuyor. insanı hallerden hallere sokuyor. işte bunun için seviyorum seni. monoton olamazdık zaten. karmaşık olmalıydık. yarın ne bok yiyeceğimiz hiç belli olmamalıydı. bize de yakışan bu değil miydi?