Hayallerimi gömdüğün gri toprağa sahip şehir, sebepsiz seviliyor işte doğup büyüdüğümüz şehir olduğundan sanıyorum, artık çok doldum ama gidip onu bir daha görmemek istiyorum, canını yakmak istiyorum, sebebi tek ankara.
ankaranın en sevilen yanlarından bahsedeyim. kıtır'dır ankara. kebap 49'dur. yıldız aspava'dır. bunların her birinin yiyecek-içecek yeri olduğuna bakmayın. hepsinde koca bir tarih vardır. herkesin anıları burada saklıdır. özellikle kıtır bir ankara klasiğidir. uğramadan dönmeyiniz.
şimdi ne pis ayaz yapmıştır heee diye iç geçirtmekte olan şehirdir. kış aylarında sabahları sokağa çıktığınızda suratınızı daş kıvamına getiren ayaz yok mu..
ulan havada bulut yok gayet güneşli kasım ayına göre güzel bir hava mevcut kar yağıyor diye sallamasyonlar başladı. hee dikmene doğru tipi fırtınası falan var aman dikkat edin. yataktan çıkmamak için uydurulan bahaneler. sonra niye benim götüm göbeğim böyle oldu?