istanbulluların "ankara istanbulla kıyaslanıyor" diye kendini bir bok sanmasına sebep olan şehir. ankaralılar kendini istanbulla kıyaslamıyor. o aptallık olur. kıyaslanıyor demek daha büyük aptallık ama.
Hakkında şöyle bir marş yazılmış şehirdir. (bkz: ankara marşı)
Lakin öyle abartılacak bir tarafı olduğunu düşünmüyorum. Sıradan şehirlerden tek farkı başkent olması. kaldı ki istanbul ile kıyaslamaya çalışan kişiler vardır ki evvela meczup gibidirler.
Bundan, çok da değil, 15 yıl önce, şık, kibar ve eğitimli insanların muhitiydi.
düzenliliği, planlı oluşu, güvenli oluşu ve kaliteli eğitim kurumlarının varlığıyla bilinirdi.
Ah ah ankara..
Ne kadar modern kasaba da olsa.Gece vakti yağan lapa lapa karı görünce.Şöyle bir dışarı çıkalım yürüyelim deriz.Ankara kışında aşk bir başkadır..