Vasıfsız bi beton yığınıdır,tıpkı istanbul un,bursa nın,izmir in,new york un,tahran ın veya aklınıza gelebilcek herhangi bi şehrin olduğu gibi,şu şehirlere karakter yüklemeyi bırakın artık amk,yok inice seni samimiyetle karşılar yok yiğidin harman olduğu yerdir falan fişman hebele hübele falanca şehir sizi samimi karşılıyoda kayseri sınırından girer girmez size suratmı asıyo amk yada sivas başta biraz soğuk duruyo ama tanıyınca çok seviyosunuz falan.bi şehri güzel yapan şey içindeki aileniz,arkadaşlarınız,sevdiklerinizdir başka bir yere gittiğinizde kızılaydaki avm yi özlemezsiniz aile ortamına hasret kalırsınız. Her yerin yavşağıda vardır adam gibi adamı da. Şehirlerin bi diğer özelliği önemli yanıda vatan toprağı olmasıdır bu onu kıymetli yapar. Bir diğer mallıkta şu hayvan belgeselleri amk arkadaki anlatıcı ses hep şu klişe cümleleri kurar,"acımasız avcılar olan aslanlar bugün gene arayışta","bir malamala aslanı olan zartafiks komşusu olan salçalı kuskus sırtlanını hiç sevmez","gözünü kan bürümüş timsah,herşeyden habersiz olan papuğa yeni gine ceylanına sinsice yaklaşıyor". Bu böyle uzar gider,lan gerizekalı hayvanın bi karakterimi varda sen onun hayatını senaryolaştırıyosun,hayvan içgüdüleriyle hareket eden,acıktığında yiyen aç değilse yemeyen,uyuyan,çiftleşen,vakti geldiğinde de ölüp giden bişeydir bazılarına acımasız demek çok komiktir,günümüzde artık hiçbi hayvan insan kadar acımasız olamaz,bizim teknolojimizle baş edemezler,bizim gibi kaygıları yoktur acıkırlar ve avlanıp yerler,geriye kalanı depo ediyim veya yarın çarşıda satıp köşeyi döneym planları yapmaz.
yollar kapanmış, araçlar sürekli zincirleme kazaların içerisinde, çocuklar tatili fırsat bilip kartopu savaşları yapmakta, bende lapa lapa yağan karı seyrederek kahvemi yudumluyorum. ne güzel bir yersin sen gri şehrim..
koskoca bir kışın yarısından fazlası bitti fakat henüz bir kar yağışı göremedik. soğuk desen soğuk da değil, hava hala kasım havası. başımıza taş yağacak valla
kar neresine yağıyor ve nerede yolları kapatıyor merak ettiğim şehir. bu şehrin havasına alışamadım ben. sürekli hasta oluyorum. ayrıca ruhumu karartıyor. hiç bir tarafını sevemedim.
Ankara bazen soguk, bazen sıcak bir şehir. Ama tam anlayamadım hangi karakteri giyildiğini. Yasam daha kolay ve esnek olması tabi daha iyi bir seçenek.