bir şehir bu kadar mı hüzün verir insana be arkadaş ! siyasi atmosferi ve kupkuru yapraklar misali dizilen yapılar bu kadar mı karartır insanın içini! neyse ki eryaman taraflarına gittikçe biraz renk görüyorsunuz ve içiniz ısınıyor! hani başkent olmasa...
O kadar çok beton var ki siz farkında olmasanız bile bi bakıyorsunuz içiniz kararmış yüzünüz hep asık mutsuzsunuz. ilk geldiğimde gerçekten seveceğimi sanıyordum ama maalesef hala ısınamadım.
ismi anıtkabir olup yunan tapınağı çakması ayarında bir yapıdan başka hiçbir özelliği olmayan balon şehir. yine de kayseri'den, samsun'dan ve bursa'dan hallicedir.
Çocukluğumun, gençliğimin, sevinçlerimin, hüzünlerimin şehri. Bütün yaşantımı tamamlamak istediğim yer. Benim için sadece Türkiye'nin değil huzurun da başkentidir.
Ankaraya güzel diyenler olmuştur. Ben hiç zannetmiyorum öyle olduğunu gerçi oda var. Denizi olmayan bir şehir benzese benzese samanlığa benzer bana göre. Kaldı ki ankara kadar igrenç bir şehir yoktur. Kara para, yolsuzluk, rüşvet gibi can alıcı pisliklerin en çok yaşandığı şehirdir ankara. O sebepten dir ki reel hayatımda kaç ankaralı tanıdıysam para için herşeyi yapabilecek karakterde insanlardı.
lakin her büyükşehir dışarıdan bakıldığında korkutucudur. bu korkutuculuğu bir kenara bırakıp sokaklarında öylece yürüdüğünüzde ya da bir otobüse bindiğinizde, metro çıkışından kızılay'a çıktığınızda o korkutuculuğu bir daha hatırlamayacağınız bir şehirdir.
seri davranmaya çalışmayın. seri davranmak sadece karmaşıklık getirir bu şehirde. ortama ayak uydurun.