ara ara kapanıyor hava ara ara güneş yüzünü gösteriyor. öğleden sonrasını kestirmek çok güç yağmur yağabilir sıcaklık 20 derece olabilir. o kadar muallakta bırakan bir şehir. bu arlar çok boktan.
damla düşünce bela eksik olmuyor bu şehirde. kör gözünü seyirttiğim koskocaman park etmiş arabayı görmüyor gelip vuruyor. bi de kızma neyse parası vereyim diyor. hay senin parana.
iyi bilmediğim, gönlümün kaldığı, yabancı, garip, kurşuni şehir. Aklıma yolları, yolcuları, sevgiyi, yalnızlığı, umudu, ihaneti getirir. Göz yaşı gibidir, canın yanar ama rahatlarsın.
lan melih gitti dedim su adam belki otobus fiyatlarini asagi ceker. hala 2.75. maasin yarisini yola veriyorum. lanet olsun ankara. nefret ettim senden.
2 gün uzak kalınca özlediğim şehir.
Çok seviyorum arkadaşlar, neden sorusunun cevabını bulamasam da garip biçimde iyi hissetiriyor bu şehir. Uzakken huzursuz hissediyorum. Ayazına sövsem de, sıcağından bunalsam da vazgeçemediğim sevgili gibi.
Kızılay metro altında gitmek istediğim yerden çıkabilecek kadar uzun süredir yaşamakta olduğum şehir.
Bir de meşrutiyetten geçerken arabaları umursamadan kendimi yola atıyorum, 3 snde karşıdan karşıya geçiyorum işte.
Vallaha çok yer gezdim ankara gibisi yok. Ankaranın trafiğinden şikayet ederdim gayet iyiymiş aslında heryerden. Ulaşım rahat. Bi ayazı pis birde deniz yok. Güzel şehir yaşadığım yer yemyeşil belki ondan öyle geliyor.
özlediğim canım memleketim. Uzak durur insana, sevdirmez kendini. Mesafelidir. Evladını seven ama başını okşayamayan baba gibidir. Farklı şehirlerde yaşadım ama hiçbirinde ankara'da gibi evimde, sıcak hissetmedim kendimi. Havalar ısınınca gidip caddelerinde manasızca gezmeyi planlıyorum.
havalar böyle giderse (ki gidecek artık) kış görmeden yazı göreceğiz. bu halini daha çok sevdim ankara! 'hep böyle ol' diyeceğim de seneye ağlatırsın, biliyorum. ne yapalım, kader artık.
ama lütfen hep böyle ol. kısa kollularıma doyamadım.
Edit: bunu söyledikten 2 gün sonra üşütüp yatak döşek yattı.
2018 yılında kış aylarını bahar havasında geçirdiğimiz şehir.
Ayrıca Türkiye’nin başkenti olan bu güzide şehirimiz de yaşayanlar olarak çok şanslıyız, çünkü trafik yok denecek kadar az seviyededir. Geçen hafta istanbul’a gitmiştim, araba kullanırken sinirden çatladım.