Feci derecede güzel kızların olduğu şehir. Abartılmış ve de şişirilmiş izmir kızları halt etmişlerdir. Ankara kızı varken balon izmir kızının suratına tükürmem.
Ankara kızlarıyla hem iyi muhabbet edersiniz hem de eğlenceli zaman geçirirsiniz. Suratsız izmir kızlarından ancak dırdır görürsünüz.
türkiyenin en güzel şehridir..net..
gezilecek hiç bir yer yok diyenler, ulustaki pavyonlara ve kızılaydaki meyhanelerden başka bir yere çıkamamış kıt beyinlinin tekidir bunların bildikleri en iyi yer buralardır..
nefret ediyorum bu şehirden yeah diyenler, zaten zorla tutmuyoruz, kapı orada anacım boşa oksijen israfı yapmanıza gerek yok.
deniz yok diyenler, istanbuldaki gibi leş gibi kokan bir denizinin olmaması daha iyi.
sorun şehirde değil, bu gereksizlerin bu şehirde barınması.
izmirle kıyaslanan ve başkent olmayı haketmediği düşünülen şehir. izmirdeki deniz, limanlar ve fuar alanı ankara'da olsa ankara dünyada sayılı başkentlerden biri olurdu.
geçen gün çayyolu metrosuyla milli kütüphanden dönerken necatibeyde durduk. neyse kapılar açıldı kapandı biraz hareket ettik sonra metro istop etti titremesi sesi falan durdu. 5 dk sonra da ışıklar gitti.
karanlıkta oturduk 10 dakika. sonra da neyse çalıştı gittik. o 10 dk metroda, karanlıkta korku filmi başlangıcı gibiydi.
Bugün havanın çok güzel olduğu şehir.
Kurtuluş parkı'nı hava aydınlıkken hep sevmişimdir, akşamları nedense yanından bile geçmek istemem.
Uzun zamandır bisiklet sürmüyordum, hafta sonu bisikletimi kapıp parka gideceğim. Gitmişken kolej'De çok sevdiğim bi giysi dükkânı var. Biraz pahalı, sadece elbise satıyor ama müthiş parçalar. Oraya uğrayıp bir şey almadan çıkmak mümkün değil. Yanınızda paranız yoksa bile böbreğimi bırakabilir miyim acaba sorusunu içinizden geçiriyorsunuz.
Beytepe.. beytepe'de -hacettepe Üniversitesi'nin kampüsü oluyor- kamp yapmadan ölmeyi kabul etmiyorum. Muhakkak yazın onu da hâlledeceğim.
Ankara güzel şehir arkadaşlar. Bakmayın denizi, okyanusu, tuzlu gölü yok ama insanı çeken bir şey var bu şehirde. Sevmiyor olabilirsiniz ama saygı duyacaksınız! Sksljf.
Ankara’yı sevmek yürek ister. Gelir gelmez aşık olmazsınız şehre. Zamanla bir bağ oluşturur fark ettirmeden. Sonra bir bakmışsınız ayrılamaz olmuşsunuz ondan.
yavaş yavaş baharın ayak seslerini hissettiğimiz ama bir süre daha üşeyeceğimiz gri şehir. resmen gri'nin 50 tonunu çeviriyoruz bu şehirde... kelepçeler neredeydi?