ankara

entry9984 galeri ses6
    8466.
  1. Havanın epey rüzgârlı olduğu şehir.
    Nefes almakta zorluk çektiğim için, ne olur ne olmaz diye arabayı kullanmayıp, eve yürüyerek geldim.

    Bence tam dışarıda bisiklet sürmelik hava var. Ankara'da olup bu yazıyı okuyan varsa eve tıkılıp kalmasın.

    Saçlarınız rüzgârı hissetsin.
    12 ...