Faydası oluyor mu oluyor, güzel insanları var mı var, sosyal mi sürekli bara kafeye gidiyorsan evet. Fakat sıktı dostum, çok sıktı hem de. Beni bu şehre bağlayan bi şey yok, kalmak zorundayım sadece.
Birinin ağustos ayının bittiğini artık bu sıcağı kesmesi ve serinliğini hissettirmeye başlaması gerektiğini hatırlatması gereken şehir. Uyuyamıyorum geceleri ve bu sinir bozucu olmaya başladı.
içinde bulundurduğu 10 km2 alanın 783.562 km2 alanı yönetmesi gibi bir garipliğin olduğu yer. memur sayısının çok olması nedeniyle okumuş insanların çok olduğu bir yerdir. eskiden bütün yolların kızılay ve ulus'a çıktığı şimdi ise karmaşanın içinde olan kent. müze sevenler için ise her tarafta müze olan yer. ayrıca bir çok yerde park vardır. gençlik parkındaki suyun yıllardır dolmadığı garipliği ise ayrı bir konudur. ama ordaki lunaparkta eğlenmek de ayrı bir olaydır. akşam aoç'de kokoreç yemeden ankara'dan gidilmemesi gerekir.