ankaradan(kuğulupark) istanbula 4,5 saatte geldim gebze kavşağından beylikdüzüne 4 saatte gittim daha ne diyeyim. siz trafik görmemişsiniz atar gider yapıyorsunuz. * ankarada bildiğin trafik yok. iki gün h.sonu komple gezdik işte akıyor yol gayet.
eğer ben geldim diye başkan yolları boşaltmadıysa bildiğin trafik yok ki önemli birisiyim o zaman anladığım.
edit 2: şehrin etrafında oval çevre yolu var ortalara beş şeritli yollarla bağlantılar bildiğin beş şerit la bu yolları 5 milyon nüfus kullanıyor. istanbulda bir tem bir e5 var 20 milyon bu yolları kullanıyor. sizde trafik yok olm cidden yok. trafik görmemişsiniz siz.
ismi roma imparatorluğu döneminden gelir. Ankara antik yunanda ve Roma döneminde bile iç Anadolu'nun ticaret merkeziydi. Osmanlı döneminde bile hatırı sayılır bir Yahudi nüfusuna sahipti ki ticaretin ne kadar geliştiğinin bir göstergesidir.
Atatürk'ün ölümünden sonra şehire bir mimari doku kazandırılmamıştır. Misal Ankara garına bakın veya dil tarih coğrafya fakültesine bir mimari üslubu vardır.
Yani şehire cumhuriyetin ilk yıllarından sonra değer verilmemiş.
Ve bunun ceremesini hep çekmiş Ankara.
Yol çalışmasının ayrı, trafiğinin ayrı amk ya.
Lan 1 bucuk saattir trafikte işkence çekiyorum kafayı yicem artık. Yollar boşken Bütün yaz çalışmadınız, üzerine bir de okullar açılıp trafiğin anası zaten sikilmişken ne bu her yerde yol çalışması. Pu amk.
Yaşadığım ama bu ara Ankara beni sağda tükür moodunda olduğum şehir.Yaşayan ya da bir kaç kez gelmiş olan çoğu insanın aksine seviyorum burayı.Kendisi güzelde içindekiler ruhumu daraltıyor.
şimdi sakarya caddesinde can balığın yanındaki dürümcüde adana dürüm yemek vardı. aslında çok zor değil. gidip yemesi yirmi dakikamı alır ama ah bu üşengeçlik.
Varlığı ayrı yokluğu ayrı bi' dert olan şehir.
içindeyken usandırır dışındayken burnunda tüter anasını satayım.
Kurtulmak için deli gibi çabalarsın ama kurtulduğunda özlemi yer bitirir.
Gri, puslu ve kravatlı bi' şehir işte.
mustafa tunanın hızlandırılmış icraat programı nedeniyle bir çok anayolda çalışma var. eskişehir yolu sabah akşam kilit. yol çalışması yapılan yerlere doldurulan iri çakıllar araçlar geçtikçe yayaların kafasına gözüne sıçrıyor.