zorunlu olarak gelen herkes nefret eder, gittiklerinde ise deli gibi özlerler. Geri dönüp ev alanları bile gördü bu fani gözler. insanoğlu işte nankör. Türkiyenin tek yaşanılası şehri...
başkent olmuş ama kent olamamış şehir. ankarada bir belediye başkanı var ki adı gökçek olan ankaralıyı ankaradan soğuttu. yaşanabilir bir yanı vardı atatürk orman çiftliği oradaki ağaçları da katlettiler rant uğruna...
kardeşimin evi dolayısıyla gidip kalabileceğim bir şehir. hem de en çok sevdiğim yerinde. keşke eskişehirli olmak yerine ankaralı olsaymışım. denizi olmadığı halde sevebileceğim tek şehir ankaradır , ha bir de mardin
istanbullu biri için yaşanılarak öğrenilmesi gereken farklı bir şehirdir. sonuçta bir amsterdam değil tabi ama yurt içinde görülmesi gereken şahsına münhasır bir şehir ankara. güzeldir, çirkindir beni ilgilendirmez ama 2 aylık maceramda ankara'yı yaşayarak tanıdığım kadarıyla şoförleri berbat, erkekleri kıro ancak hatunları taş ve parkları sevimli bu şehrin. ama o kedili ankara logosu nedir arkadaş tek başına göç sebebi.