istanbullu biri için yaşanılarak öğrenilmesi gereken farklı bir şehirdir. sonuçta bir amsterdam değil tabi ama yurt içinde görülmesi gereken şahsına münhasır bir şehir ankara. güzeldir, çirkindir beni ilgilendirmez ama 2 aylık maceramda ankara'yı yaşayarak tanıdığım kadarıyla şoförleri berbat, erkekleri kıro ancak hatunları taş ve parkları sevimli bu şehrin. ama o kedili ankara logosu nedir arkadaş tek başına göç sebebi.