bi ara büyük bi nefretimin olduğu şehir. Sevmiyordum burayı insanlar koyun sürüsü gibi geliyordu, ulaşım ayrı bi dert. Bir tarafta plazalar avmler varken bi sokak ötesinde çamurlu yollar var. Bu ara yavaş yavaş nefretim azalıyor zaman geçtikçe nötrleşiyorum bu şehre karşı.
ankara'nın en güzel yönü dönüş yoludur kesinlikle. gereğinden fazla ciddiyet grisinde ve denizsiz, kirli havasından dolayı kalp hastalarına doktorların uzaklaşmalarını salık verdikleri bombok bir şehirdir kimse kusura bakmasın ama, istanbulumun i'si olamaz.
1 günlüğüne geldim işim vardı, aman yarabbi kaçtım resmen. öyle iç boğucu bir şehir olamaz.
afedersiniz bütün yollar bok götürüyordu pislikten. havada ciğerlerime sıçtı.
gözünü seveyim istanbulumun. gerçi bodrum ikisinede fark atar ya neyse. ordada kışın yaşamak zor oluyor.