tübingen gibi bir güzelliği barındıran ülke. ilkbahar ve yazları almanya gezisi yapacak olduğunuzda turistik köylerine ve küçük şehirlerine uğramanız takdirde asla pişman olmayacağınız, bu bakımdan benim açımdan gezdiğim kadarıyla isviçre'yle birlikte avrupa'nın en güzel ülkesi. gelecek 10 yıl planlarımdan biri kuzey avrupa'da norveç gibi birkaç ülkeyi de kısa süreli görebilmek.
Dm, rossman, ıvır zıvır kozmetik ürün satan discount mağazalarda kadınların tester ürünlerle makyaj yaptığı bir garip ülke. Hayır varoş falan da değiller de bu çingenlik niye lan?
isteyenin istediği şeyi protesto etme hakkına sahip olduğu ülke.
türkiye'de bir şeyi protesto etmek isteseniz, izin vermezler, hatta istediğiniz için sizi kara listeye alırlar, kendi başınıza protesto etseniz kelepçeleyerek hapse atarlar, yandaş medya sizi provokatör gösterir.
Ne turkiya, ne italya, ne Fransa, ne Britanya ile karşılaştırılmamasi gereken ülkedir.
Almanya ancak, Japonya, Amerika, Hindistan, Çin gibi büyük (gocuman) ülkelerle karşılaştırılabilir, sıradan bir Avrupa ülkesi olmaktan çoktur Almanya, baya baya çoktur.
arkadaşımın birlikte gidelim sonra da orada yaşayalım diyerek aklımı çelmeye çalıştığı ülke. muhtemelen gitmeyeceğim ama. çünkü şimdilik büyük oranda kararım bu yönde.
Neue Osnabrücker Zeitung'ta yer alan haberde, Avrupa Birliği'nin (AB) yaptırdığı araştırma sonucuna göre Almanya'daki işsizlerden her üçünden birinin beslenmek için gerekli gıdayı tam olarak alamadığı vurgulandı. https://tr.sputniknews.co...z-gida-sikintisi-yasiyor/
Evet almanya muazzam ülke hatta almanya zamanında zorla çalıştırdığı işçileri bugün sevdirerek çalıştırıyor.
Zamanında işgal ettiği yerdeki sağlıklı insanlar işçi olurken bugün insanları güzel vaatlerle kendine çekiyor, güzel yasam şartlarıyla cezbediyor ve o işçilerin ürettiği ürünlerle almanların refah seviyesi yükseliyor ama bazı nankör almanlar bunu görmezden gelip, ırkçılık yapabiliyor. Yine de benim konuştuğum almanlar kendi ülkelerinde 2. Sınıf vatandaş muamelesi görmekten rahatsız. Ulan türkiye de mi yaşıyorsunuz, bir iki yasanız gurbetçiler için avantajlı onlar da sizin ekonominize katkı sağlıyor. Biraz alttan alsanız ne olur yani?