Denizde başınıza bir musibet geldiğinde, O´ndan başka bütün yalvardıklarınız kaybolup gider. O sizi kurtarıp karaya çıkardığında, (yine eski halinize) dönersiniz. insanoğlu çok nankördür.
(Sure No:17 Ayet No :67)
O size istediğiniz her şeyden verdi. Allah´ın nimetini sayacak olsanız sayamazsınız. Doğrusu insan çok zalim, çok nankördür!
(Sure No:14 Ayet No :34)
Allah, iman edenleri korur. Şu da muhakkak ki Allah, hain ve nankör olan herkesi sevgisinden mahrum eder.
(Sure No:22 Ayet No :38)
Müslümanların tanrısıdır. kendisine de sevap, günah, cennet ve cehennem sistemine de inanmıyorum. incile göre, isa bütün günahları çarmıha gerildiğinde beraberinde almış götürmüştür. Ortada günah kalmamıştır. Dolayısıyla müslümanlar neyin kafasını yaşıyor. Yoksa allah tükürdüğünü mü yaladı diye de düşünmüyorum, tabikide yoktur allah mallah. Kısacası yallah diyorum. inananlara da saygım var elbette. Pek çok insan, babadan doğma inandığı için bazı şeyleri idrak edemiyorlar, yazık.
kendisinin olmadığını her gün daha fazla anladığım hayali varlık. ha eğer varsada aman öyle inanayımda cennete gireyim diye düşünmüyorum, kendisinden tiksiniyorum. onun o iğrenç, hastalıklı, sadist hayal dünyasında yaşamaktan sıkıldım artık. varsan gel yüz yüze konuşalım, sorduklarımın cevabını veremeyeceğin için beni hemen cehennemine atacağını ikimizde biliyoruz sert oğlan.
edit : Durmayın hemen eksileyin. Hiçbirinizin neye inandığından haberi bile yok. Size mutluluklar.
muhammed denince muhammed deme, hz. muhammed sallallahu aleyhi vessellem efendimiz diyeceksin diye milleti uyaran adamların, allah teala yı, allah teala yahut allah celle celalühu olarak zikretmeme yanlışlığına düştükleri yüce yaratıcı.
muhammed peygamber diyenleri uyarıp 50 tane övücü sıfat getirenleri, muhammed i de yaratan allah teala yı anarken daha dikkatli olmaları konusunda hatırlatmak isterim.
bak şimdi geçen mahallede geziyoruz. sene 571.. tam hatırlamıyorum ama 6.yüzyıl işte kanka orasını karıstırma. mahelleliyi trollemek için bişe yapalım dedik düşündük düşündük en son dedikki bu mallar alçıdan yapılmış şeylere tapıyo, yukarıda bişe var diyelim tek yüce varlık o diyelim sonra bunlara istediğimiz şeyi yaptıralım
keşke olsa dediğim varlık. insan olmadığını bilince zor zamanlarında sığınacak kimsede bulamıyor. emin olun inanmamak inanmaktan çok daha zor. keşke bu bildiklerimi hiç bilmeseydim, kuranı okumasaydım. en azından kendimi beni dinleyen bir yaratıcının var olduğuna inandırarak cennet arzusuyla dua falan ederdim. kısacası diğer sıradan insanlar gibi olurdum. öyle birşeyin olmadığını bilince, yıllar boyu bütün hayatınızı üzerine şekillendirdiğiniz dininizi kaybedince bazı şeyler çok farklı oluyor.