Olmadığına inanan ateistlerin hergün küfür ettiği yaratıcı varlık
Olm madem yok neden uğraşıyorsun olmayan şeye tapıyor diye sabah aksam müslümanlar diss atıyorsunuz aynı şeyin 180 derece tersini siz yapıyorsunuz ne farkı kaldı şimdi.
Glyzelle Palomar filipinli.
12 yaşından beri sex işçisi.
12 yaşından beri evet.
Benim imkanlarım onu kurtarmaya yetmiyor.
Konuyla ilgilenebilirse çok mutlu olurum.
haşa, Allah'a egoist diyen tepkisel türk ateistleri sanırım somut düşünme dönemlerini henüz atlamamışlar. yaşları 3-4...
Allah; her şeyin yaratıcısı; fakat kendisi yaratılmamış olan sonsuz güç sahibi ve bütün güzel isimlerin sahibi. Allah zaten Allah olduğu için o'ndan herhangi bir mütevazilik beklemek mantıksız.
Allah'ın her şeyin sahibi olması, egoistlik değildir; sadece salt gerçektir. Allah'ın kendisine tapacak insanlar ve cinler yaratması ihtiyacından değildir. Allah'a herhangi bir yararı olamaz bizim kulluğumuzun. nereden ulaşıyorsunuz böyle saçma fikirlere? Kur'an'dan bu saçma fikri destekleyici tek bir delil getirin öyleyse; ama getiremezsiniz. çünkü kulluk bilinci ve ibadetler aynı yeme-içme gibi yine bizim ihtiyacımızı karşılayan, bize fayda sağlayan olgulardır.
"bir gün gelir öğrenip iyice bellersin" denilerek geçiştirilebilecek bir sorunsal.
nitekim kapsamlı tanımlar arayan birinin burada işi olmaz. samimi olabileceğine güvenmiyorum.
örneğin sınav bir salonda yapılıyor ve herkese şu soruyu sormuş
2+2 =?
şimdi Allah çaktırmadan bikaç kişiye yardım ederek 4 yazsa ,
diğerleri itiraz etmez miydi...?
veya 4 yazanların cevabını değiştirerek 3 yazsa adaletten söz edebilir miydik...
yaratıcı sınavlara müdahale etmez,
dünyada açlktan ölenlerde acı çekenlerde suçu Allahta değil insanlarda aramalılar...
çünkü insanların yaşam döngüsü acı ve eziyet üzerine kurulu,
sizler bütün bunlara rağmen bu döngünün dışında kalarak temiz kalmaya çalışmalısınız...
yani insan olmalısınız..
sen değişirsen herşey değişir,
aksi taktirde insanların sebep olduğu acı ve gözyaşını yaratıcıya fatura etmek çok basit bir kaçıştır.
Ateistlerin sabah akşam mü'min bir insan kadar zikir ettiği etmeden gün geçirmediği varlıktır.
Mü'minler ise kendisine gelen tüm rızkı yok sayarak ,olmayanı ondan bildiği varlıktır.
Dolayısıyla;
Allah herkes için aynıdır. Siz Tek Allah'a her an dua etmezseniz ya şarapçı yada sufli olursunuz.
Şarapçı, her yudumda Allah'ı , Sufli ise her tavizde arar . Lakin Allah sadece sende aranır. Allahı tek yerde aramak ona mekan tahin etmektir. O yüzden siz sadece şarapta tavizde mutluluğa alışmışsınız. oysa Allah zerreden tümde olan her şeyde aranır. Oysa bunda aramak yerine;
Kimisi Allahı kadında arar,
Kimisi şarapta,
Kimisi Erkekte,
Kimisi parada,
Kimisi malda,
Oysa Allah tektir ve onun değeri eşiti yoktur.