Radyodan dinlediğim bir galatasaray maçı esnasında yarılmama sebep olan medya tarafından şişirilmiş ve hala galatasaray taraftarının unutamadığı rezil futbolcu.işte o an:
-Ali lukunku aldı topu önünee ali lukunku kaleye baktı, çok uzak bir mesafe lukunkuuu şuuuut ve taça gidiyor sayın seyirciler...Maçta hala gol yok...
demokratik kongo'lu eski oyuncumuz. galatasaray'da bekleneni veremesede kongo milli takımında nonda kadar oynamışlığı olan futbolcu. şu aralar alman üçüncü liginde çile doldurmaktadır.
galatasaray forması giydiği ilk maçta mısır milli takımına orta sahaya yakın bir yerden gol atan. ancak sezon içerisinde bekleneni veremediği için gönderilen futbolcu. hatırı sayılır bir bonservis ödenmişti kendisine o dönem.
değeri anlaşılmamış topçu. bu adamı sevenle ya da beğenenle rastlaşmadım henüz ama hakkaten iyi bir oyuncuyduisırf dana gibi ve zenci olduğu için bu eleştirilere maruz kaldığını düşünüyorum.haa beşiktaş'ta ister misin derseniz hiç gereği yok..
galatasaraya yeni geldiği sırada bir oğlu olmuş ve fakat kalbi delik doğan çocuk annesiyle fransada kalmıştır. lukunku sık sık ailesinin yanına gidip gelmeler sonucu antremansız ve moralsiz kalmıştır, fatih terimin iyi niyetiyle gitmesine izin verilmiştir. iyi bir golcü olduğu bellidir fakat bu talihsizlik onu zora sokmuştur. umarım çocuğu iyileşir.