ali koç

entry2230 galeri373
    1719.
  1. Aziz Yıldırım ezeli rakiplerine kadıköyde derbi galibiyeti göstermezdi bu yalı çocuğu fenerbahçelilere derbi galibiyeti göstermiyor.
    0 ...
  2. 1718.
  3. belli ki, ailesi holdingi batırmasın diye koskoca fenerbahçe yi oyuncak niyetine eline tutuşturmuş !..
    1 ...
  4. 1717.
  5. Takım şampiyon da olsa, uefa'yı da alsa artık görevi bırakmalıdır.
    0 ...
  6. 1716.
  7. Hak edilen yenilgi sonrası boş konuşan başkan.
    0 ...
  8. 1715.
  9. dün yine saçma sapan açıklamalar yapmış fenerbahçe başkanı...diyor ki ""biz burada 6-0, 4-0" kazandığımız sezonlarda da şampiyon olamadık. o yüzden bu maçın bir önemi yok."

    kendievinde ezeli rakibine madara olmuş fark yemişsin ama hala bu tip laflar edebiliyorsun. bir galatasaray başkanı şu tip açıklamalar yapsa, ertesi gün kongrede teneke bağlar gönderirler.

    madem derbiler o kadar önemli değil bundan sonra pafı çıkart başkan bu tip önemsiz maçlara as kadro dinlensin.
    2 ...
  10. 1714.
  11. sezonun en kritik anında gelerek altı ayda 3 kupa alıp 4. yıldızı takan hocasını bir haftada tekme tokat küfür kıyamet kovan galatasarayın başında olsa değil başkanlık yapmak, ömrü billah misaki milli sinirlari icine adım atamazdi.

    kongrelerde öyle bi rezil edilirdi ki intihar falan ederdi mazallah.

    fakat fenerbahcede cok degil 2 transfer calimi ayagina irfan gibi birine bi 15, perdoya 4 yıllık 15 milyon kağıt bağlasın yine büyük başkan olur.

    bambaska kültürler gerçekten.
    1 ...
  12. 1713.
  13. Allah fenerbahçe nin başından eksik etmesin.

    Amin ecmain.
    3 ...
  14. 1712.
  15. maçtan sonra biz de bir defasında 6-0 yendik naber anlamına çıkan şeyler zikretmiş. asdf.
    1 ...
  16. 1711.
  17. balkondan atlamak ve megafondan seslenmek konusundan oldukça tecrübe sahibi birey.
    1 ...
  18. 1710.
  19. 1709.
  20. 1708.
  21. gelecek galatasaray derbisi hakkında yaptığı açıklamaları, üstelik sivasspor' un iptal edilen golünde hem faul hem ofsayt varken ve iptal doğruyken, şık bulmadığım değerli fenerbahçe başkanı. kendisinin son açıklamaları sadece fenerbahçe' ye duyulan haklı antipatiyi arttıracak, bsşks bir sonucu olmayacaktır. açıklamalarını doğru bulmadım ve kesinlikle üzüldüm.
    0 ...
  22. 1668.
  23. Bu sene biraz daha şanslı ama dursun Özbek de şanslı.

    Bakalım hangisi daha şanslı.
    0 ...
  24. 1667.
  25. şike olmadığına ben şahitlik ettim imzası atmıştırr.
    0 ...
  26. 1666.
  27. vitor, emre ve ismail gibi başarılı tedeleri harcayarak nereye varmak istediği belirsiz kişi.
    1 ...
  28. 1665.
  29. rakip taraftarları tedirgin etme kapasitesi sıfır olan bir başkan.
    0 ...
  30. 1664.
  31. Reis her takıma eşit davranıyor. Maxi gomezle de bizim adımıza pazarlık yapmıştı gidip almıştık. Beşiktaşın transferine de uçak yollamış centilmen kral.
    0 ...
  32. 1663.
  33. rakip takım taraftarlarının yıpratmaya çalıştığı başkan. bir febeli olarak asla yedirmeyiz demek istiyorum.
    1 ...
  34. 1662.
  35. abdülkerim bardakçıya özel uçak göndermesi yetmezmiş gibi şimdi de beşiktaşa transfer olan tayyip talha sanuçun uçak biletini aldı. fenerli space odaları yıkılıyor.

    bi ali koç kolay olunmuyormuş cidden.
    0 ...
  36. 1661.
  37. Ronaldo'yu gassaray alıyordu en son. Fiyat falan sormuştunuz, sözlükteki renktaşların Ronaldo'yu alıyoruz olleeyy diyorlardı. Onlara sor.
    0 ...
  38. 1660.
  39. 1659.
  40. reis sağolsun bizim yerimize gomezle pazarlık yaptı gittik aldık. biz kendisinden razıyız.

    ali koç başkan trabzon şampiyon.
    0 ...
  41. 1658.
  42. Ali koç kurbanı da gidip bayramın son günü alıyodur he yemin ederim ama ispatlayamam.
    2 ...
  43. 1655.
  44. Fenerbahçeliyim ama öyle fanatik manatik değilim hayatta her şeyin fanatizmine sonuna kadar karşıyım.

    Ama asırlık çınar bir kulübün anadolu takımı seviyesinde futbol oynaması ve berbat oyunculara milyon dolarlar vermesi benim içimi acıtıyor. Bence bu durumun sadece fenerbahçelileri değil türkiyede yaşayan herkesin içini acıtmalı.

    Gustavo henrique diye bir adam alındı mesela halı saha maçı yapsak çağırmam, oynatmam ama adam milyon eurolar kazanıyor, şans işte.

    Uzun lafın kısası ali koç gitmeden hatta başkandan tut çaycısına kadar a’dan z’ye Fenerbahçe değişmeden başarı gelmez
    0 ...
  45. 1654.
  46. burdan Fenerbahçe başkanı Ali Koç'a açık bir istirhamda bulunuyorum.
    başkan 25 milyon Fenerbahçelinin sağlığını ve geleceğini düşünüyorsan bugün git ismail Kartal'ı getir, arkana yaslan.
    bu işin eninde sonunda buraya geleceğini unutma.
    bir yerden sonra herşey için çok geç olabilir.
    geçen sene olduğu gibi..
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük