Fenerbahçe spor kulübü başkanlığı, taraftarların büyük çoğunluğunun vicdanında bugün itibariyle sona ermiştir.
Biz ki cemaate bu ülkede direnen tek yapıyız, fetönün piçleri yıldıramaz bizleri diye tribünleri inleten taraftarız. Sportif olarak cezalandırılsak da doğru bildiğimiz yoldan vazgeçmedik ve vazgeçmeyeceğiz. Sense bugün taraftarını sattın.
Ülkemize saldıran terör örgütüne karşı tek savaşan Fenerbahçe ise; Fenerbahçe’nin mağdur edildiği, haksızlığa uğradığı, maddi manevi çektiklerine hiçbir devlet, hükümet, siyaset ‘Bunu nasıl gidereceğiz’ demiyorsa bunlar da işin içindedir demiş.
olağanüstü kongreye gidip alacağın yetkiyle bundan sonraki maçlara çıkmama kararını uygulayabilsen adam gibi adam olarak tarihe geçerdin. bu amk aşağılık törkiş süper ligini alıp götlerine soksunlar.
sonuçta ne olurdu ? ;
statü gereği bir alt lige düşersin (aslanlar gibi). görürdük ortada ne beinsport ne federasyon falan kalırdı. havuz dağılır hatta mayıstaki seçimleri bir düşün. !...
bu taraftar değil miydi geçmişte "sandıkta görüşürüz mesut bey" diye pankart açan ?
fenerbahçe senin dedenden miras holdingin değil ali, beceremeyeceksen ikile !...
akp lilerin gs lilerin ve fetocuların sevmediği başkandır.
aslında üçüde aynı bünyede toplanmış tek tek aynı kişiler. mevzu ali koç falan değil aslında. bundan 30 sene evvel "ali şen"den nefret ederdi bu kesim. oysa ki ali şen gs yi avrupada korumuş kollamış bir başkandır. o tarihi zafer diye anlattıkları n.xamax maçını ali şen sayesinde oynayabildiler ve sonrasında ceza almaktan kurtuldular.
sonrasında malum biz fenerbahçelilerin çoğununda pek haz etmediği aziz yıldırım dönemi var. aziz yıldırımdan da nefret eder bu gs liler. oysa ki aziz yıldırım uzunca bir süre gs ile hiç işi olmamış bir başkan. ama fenerbahçe o dönem çok iyi gittiği için aziz yıldırımı hedef tahtasına koydular. çok iyi transferler, tesisleşme, ligde gelen başarılar avrupada gelen başarılar çok uzun yıllar gs yi hem içeride hem dışarıda farklı skorlarla yenmemiz.. sonrasında da sanki aziz yıldırım gs ye sürekli sallıyormuş gibi gene "mağdur" oldular. yani kaşıya kaşıya bir yara oluşturan gs liler ama sonunda mağdur olan gene gs liler. çok tanıdık geldi dimi bu sürekli mağdur olma şeysi..
şimdi hedefte ali koç var. bu isimlerin hiçbirisinin aslında "isimlerinin" bir önemi yok gs liler için. fenerbahçe başkanı olmaları yetiyor. çok iyi bir insan olabilir dürüst bir insan olabilir gs liler için hiçbir önemi yok bunların. yarın bir gün tövbe haşa gökten böyle zembille bir melek inip fenerbahçe başkanı olsa bu galatasaray camiası yöneticilerinden taraftarına kadar onada düşmanlık güdecekler. kendi başkanlarına, yöneticilerine bak alayı böyle tuhaf tuhaf insanlar. sürekli rakiplerle uğraşan, üzerlerine vazife olmayan maçlara musallat olan, sürekli federasyonu ve mhk yi tehdit eden, sürekli teşvik primleri ile şike iddiaları ile anılan tipler. faruk süren adnan polat ünal aysal şimdiki başkanları. arada bir tek rahmetli özhan canaydın gibi bir beyefendi var gerisinin hepsi ali şenden de aziz yıldırımdan da ali koçtan da çok daha falsolu insanlar ama gs liler hepsini bağrına basıyor. ali koç kötü ama bu şimdiki başkanları adam gibi adam. hadi ordan be..
fenerbahçe taraftarı kendini parçalarken ali koç kayıplarda. yarın çıkar saçma sapan fetö metö dış mihraklar falan diye 2 saçmalar, taraftarın gazını alır. sonra 5 sene daha 0 kupa ile devam eder başkanlığa.
oynatılmayan bruma'nın bonservisi zorunlu opsiyondan dolayı 4,2 milyon euroya satın alındı.
barcelona'daki depay 3,1 milyon euroya atletico'ya gitmiş bu arada.
Bizimkiler burak elmas ı 6 ayda gönderirken fener buna niye 5 senedir tahammül ediyor garip. Takım ne zaman başarısız olsa 2011 i, şike tantanasını ve 5 yıldızı taraftarın önüne atıp uyutuyor. Ama bu sene de patlarsa artık teneke bağlayıp gönderecekler.