Döneminde kişi başı gelirin yüksek olma sebebi ülkedeki sıcak paranın bolluğuydu. Ancak anlamadığınız nokta, o para hiçbir zaman bizim olmadı. Yani siz taşıma suyla dönen değirmenin şatafatına kanıyorsunuz. Batılıların arzularını, taleplerini yerine getirdikçe o para ülkeye akmaya devam etti ve o dönemki geçici rahatlık işte bu verilen tavizlerin ve milli çıkarların ötelenişinin sonucudur.
Bundan hicap duymanız gerekirken bir de kalkıp ali babacan'ın yabancı yatırımcının parasına dayalı ekonomi modelini övüyorsunuz ya, hakikaten yazık. Turgut Özal ne idiyse, Kemal derviş ne idiyse ali babacan da odur, fazlası değil. Biz üretelim dedikçe siz özelleştirelim, satalım, devlet çıkarlarından vazgeçip ekonomiyi düzeltmek uğruna Batı'nın köpeği olalım diyorsunuz.