Davranışlarından ve tavırlarından sonuna kadar tiksindiğim ve nefret ettiğim birisi. Oldukça şımarık kendini bilmiş ve terbiye alması gereken birisi. Fakat her şeye rağmen bu kızın yaptığı sanata saygım var. Sanata saygım olduğu için yoksa aleyna tilki'ye saygım yok. Umursamam kısacası.