Kendisini dinlemem, sevmem de benim seveceğim bir tarzı ve insanlığı yok küçük kızın. Kız diyorum çünkü benim için bir hanımefendi değildir kendisi. Olur mu? Olursa sever miyim? Bilemem. Lakin yıldızın şarkısını süper söylemiş. Hakkını verelim.
sesi gayet iyi, batı gırtlağı var. ayrıca elinden tutulursa iyi yerlere gelebilir. ama maalesef bizim ülkemizde iyi olanlar gömülüyor.
güzellik konusuna değinirsek, maalesef sınıfta kalıyor.
son iki klibi de pedofili çağrıştırıyor, süt banyosu içinde şekerleme yemeler, 10 yaşındaki kız çocuğu gibi giyinip bir yetişkin gibi dans etmesi, pembe ayıcık pijama ama bir taraftan botokslu dudakları yazık ne diyeyim.
Başlangıçta olmak istediği gibi yaşından olgun gözükerek tanınmayı başardı. istediği müziğe başlayamadı, önce insanların ismini öğrenmesini tercih etti. Daha sonra içine girdiği eleştri yumağıyla karşılaşınca çocuksulaşıp pembeleşti, kendini öyle gösterdi, öyle gösterildi. Durum medyaya malzeme olunca gösterilen ilgi de bir o kadar arttı. Bir proje şeklinde devam ederek iki sene geçti. Gündemde kalabilmek için her şeyi yapmakta ısrarcı bir izlenim veriyor, hakkımda ne konuştukları önemli değil konuşmaları yeterli derce. Kesinlikle planlı bir şekilde ileriyor, ilerliyorlar. Yaptığı ya da yapacağı şeylerle ilgili o kadar çok konuşuyor, o kadar iddialı iddialı davranıyor ki insanlarda yeterli merak uyandırıp çok tıklanarak çok izleniyor. Sesi güzel ve güçlü, kendi de güzel. Yalnız çiçek'in klibinde vermek istediği mesajlar var: dışarıda normal bir kişiyken birilerinin, medyadaki delilerin onu alıp zorla bir kalıba sokması arabayla eve getirilmeyle; olmadığı biri olma içindeki sıkıntısı çocuk görünümünün yükü evin içindeki halleriyle; insanların göz hapsinde kalması kırmızı şeytanla; sonunda bu düzene ayak uydurması ve kalıptan çıkmaya calışması (nereye kadar çocuk kalabilir) delilerin arasına karışmasıyla eşleşmiş bana göre. Kliple şarkının alakalı olduğu tek kısım uçurumdaki çiçeğin aleyna olması gibi duruyor olsa da klip fena değil. Farklı işleri denemesi, kendini geliştiriyor olmaya devam etmesi güzel. Buralarda insanlar malzeme bulunca, bir şeylerı sevmeyince hakkında çok konuşuyor, insanımız da etkilenmeye meğilli etki çoğalıyor. Bunu bilmek önemli, kullanmak yetenek. Bu kız ve ekibi bu konuda oldukça yetenekli. Sürekli kişiliği ve davranışlarına dem vuruluyor da eğer bize böyle sunulmasaydı bu kadar çok konuşulur muydu?
yalnız çiçek adlı şarkıya çektigi klibi izledim de herkes bu kızı dinliyor, trendlerde bir numara. ama sorsan kimse sevmiyor. ne istiyorsunuz lan 17-18 yaşında bişeyler başarmaya çalışan şu kızçeden?
tüm türkiye oturmuş sivilceli götünün üstüne bunu kötülüyor. o yaşta başarısının getirdiği ufak tefek şımarıklıklara bile tahammül edemiyor şu siktigimin cühela itleri.
destekliyorum seni aleynacım. devam. sürekli kötülemeye çalışsalar da herkes seni dinliyor.