sesi güzel, tip olarak ülkenin sarışın ünlü rezervini karşılayabilecek potansiyelde, şarkıları da eh demet demet akalından merve özbeyden eksik kalır yanı yok olan şarkıcı.
karakter olarak sevilen biri olsaydı daha mı çok dinlenirdi emin değilim ama adı daha az duyulurdu orası kesin.
Sözlüğün ve insanların şu kızı sevme nedenini bir türlü anlayamıyorum. Yüzlerce şarkı yapıp şu kızın 2 şarkıyla kazandığı başarının çeyreğini kazanamayan bir sürü şarkıcı var, şimdi diyecekler (içkiliydi bilmem ne demiyorum merak etmeyin) "2 tane şarkıyla yapması başarı zaten" şarkıların ikisi de dandik, hiç bir güzelliği de yok aptal pop şarkılarından farksız, sözleri desen onlarda dandik. Kaliteli insanlara hiçbir zaman değer vermiyoruz, nerde gereksiz, boş insan varsa onlara veriyoruz değeri.
Genç ve gelecek vaadettiği için sevilen şarkıcı. Bir Ergeni Ergence davrandığı için sevmeyen salaklar neyden bahsettiğimi anlamazlar. Siz hiç Ergen olmadınız mı lan? Onun yaşındayken kim bilir ne saçmalıklar yaptınız, aleyna'nın yaptıkları sizinkilerin yanında çok ağırbaşlı kalır.
Yıldız tilbe nin yalnız çiçek şarkısını güzel yorumlamış.
Aranjorune baktım emrah Karaduman bu kızın hayatı boyunca emrah Karaduman in peşini birakmamasi lazım adam şarkıları güzel düzenliyor.
tamam, sesine diyecek lafımız yok küçük hanım. Lakin yalnız çiçek için çektiğiniz klip hiç olmuş mu? ne alaka dedirtiyor insana. lütfen, siz sadece şarkı söyleyin. sadece şarkı söyleyin.
Bazı kişiler için denir ya "görmë sadece dinle" .kendisi benim için tam olarak bu kategoride görmek istemiyorum, konuşmalarını duymak istemiyorum, röportajlarını okumak istemiyorum fakat sesini dinlerim. Yıldız tilbenin şarkısını muhteşem okumuş gerçekten sesi çok güzel umarım daha az magazinsel olup daha çok şarkı söyler...