Sözlüğün ve insanların şu kızı sevme nedenini bir türlü anlayamıyorum. Yüzlerce şarkı yapıp şu kızın 2 şarkıyla kazandığı başarının çeyreğini kazanamayan bir sürü şarkıcı var, şimdi diyecekler (içkiliydi bilmem ne demiyorum merak etmeyin) "2 tane şarkıyla yapması başarı zaten" şarkıların ikisi de dandik, hiç bir güzelliği de yok aptal pop şarkılarından farksız, sözleri desen onlarda dandik. Kaliteli insanlara hiçbir zaman değer vermiyoruz, nerde gereksiz, boş insan varsa onlara veriyoruz değeri.