Diğer insanların aksine ben bu kıza gıcık olmuyorum. Daha çok genç ve yolun başında. Bu yaşta bu kadar şöhreti yakalayan çoğu insan şımarırdı zaten. Egoist falan ama yaşı gereği normal. ileride yaşı büyüyüp daha aklı başında bir insan olduğunda bu zamanlarına gülecektir eminim.