zeka yaşı hakkında ciddi korkularım var bu kızın. yani mesela muhabir soruyor gomis için şarkını aldılar çalıyorlar çok güzel bri şey ziyarete gitmek ister misin falan diyor. aleyna bilmem ki korkarım hıhıhıh diyor. bu ne demek mesela amk ? şaka mı bu ? hangi takımlısın diyorlar ? yani ne desem izleyicilerim alınır gibisinden bişey diyor. aha diyorum politik cevap güzel bak diyorum.. sonra ekliyor en iyisi türkiye sporluyum diyorum diyor. anneanne misin amk türkiye spor ne. gülüyor sonra esprisine.
twitterına bakan ağlayarak çıkıyor zaten. şöhret mi böyle yaptı yoksa kumaşı mı böyleydi..
mesela birinin fotolarını çalmış instagramda ben de gördüm. soruyorlar fotoğrafları niye aşırdınız diye .. birine hırsız demek ne akdar kolay ya diye kendini savunuyor...
'' adam mı öldürdük '' den sonra gördüğüm en iyi savunma ..
Bence fazlaca üstüne gidiliyor ben dinlemiyorsam sen dinlemiyorsan nedir bu milyonlar şarkılarında ki izlenme hıı? Küçük daha yaa ne istiyorsunuz Küçük diye başarılı olamaz mi yani hep aynı kalıptasınız yeter artık atın şu kabuğu üstünüzden.
düne kadar hiç dinlememiştim.
dün çok sevdiğim birisinin (bu hikayeden sonra artık sevmiyorum) ısrarı ile telefonundan ismini bilmediğim bir şarkısını dinledik beraber (beraber yaptığımız son eylem).
biz bu kadar mı mal bir milletiz arkadaş, bu kadar mı sanat yoksunu? bu insan nasıl bu kadar meşhur olabilir? bunu dinleyen, buna hayran olan kişiler ne içiyor? neyin kafasını yaşıyor? püüüüü. yazık lan memleketin geldiği hale bak.
not : dinleten arkadaşı telefonuma 'aleynatilki' olarak kaydettim sonra da engelledim. arasın dursun pezevenk.