O kadar parası olmasına rağmen devlet hastahanesine gidip yoksul vatandaşlarımızın hakkını gasp ettiğini düşündüğüm. Antisosyal narsist ailesi olan kızcağız.
Ne kadar basit bir şeyden konu açılmış şayet berbatlığın daniskası. Peki niye? Çünkü Türkiye'deki insanlar buna ve bunun gibi yemek programı, yarışma programı, izdivaç programı, spor programı, Hollywood dizileri veya filmleri, porno programı gibi programlar ve uygulamalar ile kandırılıyor. Aynı şekilde ahlak, saygı, şeref, haysiyet, onur diye bir şey bırak-mıyor toplumda. Peki nasıl? izdivaç programı izlerken annesinin, babasının, kız kardeşinin, küçük çocukların yanında: amk, keşke benim olsaydın gibi;spor programı izliyor ana avrat düz gidiyor ve hiç demiyor demiyor benim de anam avradım var; zaten diziler.... Gece gündüz dizi izleniyor. Genel izleyici kitlesi diyor dizinin yüzde yetmişi yatak odasında çekilmiş. Şunu söyleyeyim açık ve net bir şekilde ülkede şuan kriz var ama sanki hiç yokmuş gibi bir hayat sürülüyor. Bide işin acınacak tarafı şu mesela, zenginin ve fakirin elindeki telefon aynı. Hiç demiyor o zengin ben fakirim illa aynı telefon olacak neden çünkü düşünmek namına bir bulunmuyor. Daha bunun gibi yüzlerce örnek, olay, durum var.
Yazık çok yazık.
Young King
cevapsız çınlama şarkısı ve güzelliği ile ön plana çıkan yeni şarkıcımız. Gayet başarılı ve standartların üzerinde eğlenceli bir şarkı. Her şeyin altında bir bit yeniği aramaya gerek yoktur, işini iyi yapan kişi çizgisini bozmadığı sürece desteklenmelidir.
Kendisinde hiçbir artı yön göremediğim, yaşına göre gayet de olgun olamayan ve kelime seçiminde hatalı olup düzgün cümle kuramayan, tek bir klip çalışmasıyla büyük bir üne kavuşmuş olan-ki ben hiçbir şekilde tasvip etmiyorum- 2000'li kardeşimiz, kendisinde onu bu kadar zirvede yapacak ne vardır açıkçası merak ediyorum.
uzun zamandır sözlükte adını duyardım ama dinlemek şu ana nasipmiş. Yukarıdaki linki verilen şarkı özelinde konuşuyorum. Şarkı yarrak gibi. demet akalın şarkıları kalitesinde. sanırım aynı kitleye hitap ediyorlar. Kızın sesi de boktan.
sanırım götü göbeğiyle pirim yapma derdinde ve popülaritesine baktığımızda başarmış gibi gözüküyor.
(bkz: ergen velet)
Buna karı demek için sübyancı olmak lazım.
Birde bu veledin nesi veya neresi birilerini çatlatabilecek ölçekte anlayabilmiş değilim,
Güzellik desen vasat, fizik desen tırt, ses desen, işte onu bilemiyorum, çok şükür dinlemek nasip olmadı.