çocuk işçi sınıfına giren vatandaş. normal şartlarda aile ve sosyal politikalar bakanlığının el atmasi gerekirdi ama bilin bakalim noldu. çocuk işçiye hayır aga.
Doğru düzgün müzik ve ses eğitimi alması gerekirken 30 yaşındaki heriflerin masasına meze olmuş, orasını burasını açıp aklınca seksilikler yapmaya çalışıp iyice iğrençleşen malın tekidir.
Ancak suç onun değil, suçlu başta ailesi sonra devlet.
yetenek sizsiniz türkiye adlı programda ''gesi bağları'' türküsünü söyleyerek popülarite kazanmış olan 16 yaşındaki kız çocuğu.
şimdi biraz bel altı vuralım bakalım, bu '' çocuk'' henüz 16 yaşında ve bir erkekle aşk! yaşıyor öyle mi ? evet doğru.
peki, bunun beraber olduğu adam çocuk yaşta bir insanla beraber olmaktan tutuklanacak mı ? öyle ya, bu ülkede 18 yaşın altında biriyle ilişkiye girmek yasak !?
aslında istenen tam olarak bu, rol model olarak sunulan figür işte, herkesin görmek istediği.
fakat 15 yaşında bir kızın kuran kursuna gitmesi, ne bileyim başını örtmesi birilerini rahatsız ederken bu kızın sahnelerde şarkı söyleyip aşk !! yaşaması neden kimseyi rahatsız etmiyor ?
o insanlar 15-16 yaşlarında özgür iradeleriyle başını kapatıp, kuran okuyunca ve asıl mesele olan 'evlenince' birilerini rahatsız ediyor da aleyna tilki neden rahatsız etmiyor ?
Ben söyleyeyim onu da, çünkü ikiyüzlüsünüz kardeşim, ikiyüzlü.
sen istiyorsun ki, 15 yaşında bir kız istediği gibi ve hiç bir ahlaki değerin içinde bulunmayan bir beraberlik yaşasın ama o yaşlarda evlenemesin!
benim merak ettiğim, neden hiç bir savcı bu çocuğun sözde sevgilisini ifadeye çağırmaz ? ve benim 16 yaşında evlenmiş, 2 çocuğu olan evine bakan ve mutlu bir ailesi olan arkadaşımı, seneler sonra tutuklayıp hapse atan sistem burada niçin çalışmaz ?
siyaseten de görmeye çok alıştığımız bir mottonun evlilik bazında ele alınışını yazayım buraya ; benim hırsızım iyidir !
Küçük yaşlarda başarıyı yakalayan Türkiyenin evladı. Bu yaşlarda başarıyı yakalamasını çekemeyen insanların, bolca eleştirip küfür ettiği bir kız çocuğu. Kıskanmayım oğlum
emrahla ilişkisi mi varmış harbiden? ben demiştim zaten bu yam yam herif buna gömüyodur diye. bir kez daha yanılmadım. bilmem kaçınsı hissim çok kuvvetlidir.
16 yaşında ki bi zibidiyi seksi olarak lanse eden ırz düşmanlarınıda göstermiştir bize. Sonra ülkede neden pedofili bitmiyor. biter mi amına koyim. üreme çağına giren her türlü karşı cinse siki kalkan bu kadar insan varken. o kızında ailesinin suratına tüküreyim. haysiyetsiz onursuz insanlar. çocuk işçi çalıştırarak para kazandırıyorlar, maliye bakanlığı, aile bakanlığı zaten bu işlerle değil evli insanların yatak odalarıyla ilgilensin. hepinizin amına koyayım, iğrençsiniz lan.
Ben en son muge anlida yapma yavrum etme yavrum yasin kucuk ne isin var izbandut gibi heriflerle senin dedigini hatirliyorum sonra bizim aleynada ya ufff anamin haberi var yeaaa dedi sonra konserde gumlettiler ortami o oldu neymis buyuk sozu dinlemek her zaman gotu kurtarirmis hemi gizzzim bana inanin.