Menajerini değiştir evladım. Birincisi o diyarbakır olayında ki mekanı gördüm. sen kendine yıldız yada yıldız adayı diyip üstüne menajerin seni öyle bir yere çıkarıyorsa ya menajerinde sıkıntı var ya da sandığın kadar özel değilsin. Her iki ihtimalde de o menajeri değiştir.
neden bu kadar şişirildiğini anlamadığım 2000'li şarkıcı. bir de ailesi bu yaşta böyle dekolte kıyafetlerle kliplere, içkili yerlerde sahnelere çıkıp şarkı söylemesine nasıl izin veriyorsa? okul korosunda şarkı söylese bir şey demezdim ancak içkili mekânlar onun için uygun değil.
Amacı kendinden bahsettirmekti ve reklamın iyisi kötüsü olmaz deyip başardı.
Ülkenin halinden sızlanıp seçimde akp ye oy atan kafayla, bu niye bu kadar ünlü oldu diye bu başlığa yazan kafa aynı kafa işte.
Yazma ulan yazma, konuşma. 1000 den fazla entry olmuş, hâlâ rererö. Önemsizse siktir edin konuşmayın. Kerimcan durmaz da bu embesil de sizin haklarında konuşmalarınız yazmalarınız yüzünden bu kadar gündemde zaten.
O sesle Unutulacağını hiç sanmadığım şarkıcı. Bir şarkıyla bu kadar konuşulması daha başka şarkılar ürettiğinde ne kadar başarılı olacağını göstermede yeterlidir.
kızın o yaşta içkili ortamda bulunması dekolte kıyafetler giymesi vs. vs. gibi durumları bazı kesimlere göre anormal bir şekilde normal görünüyor bunun yanlış olduğunu söyleyen herkese de sapık damgası vurmadan da durmazlar haysiyetsizler.
merak edip şarkısını dinledim ama bir şeye benzemiyor. bende kalite bekliyorum.
elin norveçli çocukları 16 yaşındaki 1 şarkı yapıyor 1 şarkıdan en az 4-5 şarkı çıkar.