albay kemal

entry223 galeri4
    176.
  1. Nick altında , başlıklarında "tu kaka bu herif , troll, hep cinsel içerikli başlık açan bir ucube vs.. vs...vs..." yazanların gizlice okuyup hayran olduğu yazar.

    Beni gizlice okumak bile sizi bu derece heyecanlandırıyorsa masama oturduğunuzda haliniz nice olur hiç düşündünüz mü? Ha?
    0 ...
  2. 177.
  3. "yazgım böyle benim!
    herkes, çocukken de yüzümde kötülük işaretleri buluyordu,bunlar yoktu aslında,
    ama seziliyorlardı, onlar da oluştular.
    ben alçak gönüllüydüm, beni oyunbazlıkla suçluyorlardı:
    suskun biri oldum.
    iyilik ve kötülüğü derinden algılaya biliyordum:
    kinci oldum.
    sevinçsizdim,diğer çocuklar, neşeli, konuşkandılar; kendimi onlardan üstün görüyordum,beni onlardan aşağı görüyorlardı:
    kıskanç oldum.
    bütün dünyayı sevmeye hazırdım,
    beni kimse anlamadı:
    bende nefreti öğrendim.

    şenliksiz gençliğim,
    kendimle, dünyayla dalaşmakla geçti;
    en güzel hislerimi alay edilmekten korkarak,
    içimin derinliklerine sakladım:
    onlar da orada öldü.
    doğruyu söylüyordum,
    bana inanmıyorlardı:
    aldatmaya başladım.
    dünyayı, toplumun alışkanlıklarını öğrenince yaşambilimde uzmanlaştım;gördüm ki diğerleri benim olanca çabamla edinmeye çalıştığım çıkarlardan bedavaya yararlanarak, emeksizce mesut oluyorlardı.o anda kalbimi bir ümitsizlik kapladı, bu, tabanca mermisiyle iyileştirilecek bir ümitsizlik değil, incelikli,yalın bir gülümseyişle kapatılan güçsüz bir ümitsizlikti.

    ben, manevi anlamda sakatlandım:
    ruhumun yarısı ölüydü, herkesin emrine hazır biçimde yaşıyordu;bu durum kimsenin dikkatini çekmedi,çünkü onun yıkıma uğramış yarısının yaşadığından kimse haberdar değildi.
    ama siz şimdi ona ilişkin anıları uyandırdınız,ben de size onun kabir kitabesini okudum.çoğu kişiye kitabeler komik
    görünür, ama bana değil, hele onların altında gömülenleri anımsadığımda...
    fakat düşüncemi onaylamanızı istemiyorum:
    bu davranışımı komik buluyorsanız lütfen gülün, size şunu anımsatırım ki bu, beni, asla kırmayacaktır."
    1 ...
  4. 178.
  5. albay sen değerli bir adamsın. sen barzo kemal olamazsın. boşver içerlenme. kim bilir ne derdin var da gelip burda kafa dağıtmaya uğraşıyorsun. bence yılgınlığı bırak silkin ve kendine gel değerini bil. adam gibi çalışmaya başla mücadele et savaş. sevişmeyi bırak albay savaş savaş. savaş ki kendini bul aslına dön. askersin madem asker gibi davran. evet..
    1 ...
  6. 179.
  7. --spoiler--
    o anda kalbimi bir ümitsizlik kapladı, bu, tabanca mermisiyle iyileştirilecek bir ümitsizlik değil, incelikli,yalın bir gülümseyişle kapatılan güçsüz bir ümitsizlikti..
    --spoiler--

    Azizim elden bir şey gelmiyor.
    0 ...
  8. 180.
  9. 181.
  10. 182.
  11. Sen hayırdır biladerrrrr? Ben yokken yoksun. Varken varsin. Beni mi takip ediyorsun, aşık mısın ne poohhsssunnn ulemmmmm? Asgshsjdkdl.

    Evet
    3 ...
  12. 183.
  13. Ahh azizem biliyorsun ki kalb kalbe karşıdır ve biz seninle kardeş değiliz , ayrılık da sevdaya dahil ama çapa'da bir balık daha yesek ne güzel olurdu.
    1 ...
  14. 184.
  15. 185.
  16. küresele yanık olduğu söylenen yuvzır.
    2 ...
  17. 186.
  18. "fragments becoming galaxies.created
    destroyed and recreated
    near absolute zero
    so cold it burns"

    acil durumlarda şehri bir daha geri dönmemecesine terketmeye programlandım ben. çantamda aynı kap içine konmuş değişik değişik adamlar,biraz tuz ve çokça düşünceyle düşerim yollara. bilinen ama keşfedilmemiş bakire şehirler bekler beni , yalnızlık benim diğer adım ve kötülük benim asli sıfatım. çokça sahip olduğum anların hırsıyla karışık beyaz ışıkta bir bilinç daralması yaşarım. sabahın dört buçuğunda içimi kızgın şişlerle dağlayan soğuk rüzgarlar eser torusun eteklerinden zirvesine doğru, eserken kalbimin ve işaret ve baş parmağımla gırtlaklayıp ciğerlerimde sallandırdığım sigaramı çalar benden umarsız. istemezsin gitmek , dilersin kalmak ve devşirmek bir kaç anlık masumiyeti zorla suladığın ekinlerin başlarından. yola çıkmak gerek ve yaşamak... bakire şehirlerin yolgeçen hanına dönmüş bacağını ayırmış caddelerinde.

    bir yazar... ve birazcık tuz ve yollar...........
    0 ...
  19. 187.
  20. Emek , sermaye , emek sermaye çelişkisi hakkında sandığınızdan çok daha fazla bilgisi olan yazar. Öyle ki, das kapital'in bütün ciltlerini dürüp anüsünüzde devrim yapacak kadar bilgisi vardır.
    0 ...
  21. 188.
  22. Nerelerdesin albay beyyyyyy. Beyyyyy beyyyyyy!

    En son italya dan el sallıyordun.

    Yazıklar olsun, kıdemini eksiltiyorum.

    Evet
    0 ...
  23. 189.
  24. şafak doğan güneş diyen yazar. şükür bu günleri de gördüm. orduyu hizmet şerefimdir, ve bu şeref
    hayatımın sonunu dek sürecektir. açıkçası askere gitmeden önce hayata bakış açım çok farklıydı.
    kendi zümrem dışında nasıl bir hayat sürüldüğüne dair hiç bir fikrim yoktu. hayatı çevremden ibaret sanıyordum. çok değiştim. inanın çok değiştim. farklı kültürlerden gelen insanlar sayesinde türkiye gerçeğini gördüm diyebilirim. hayatı kavradım bir nevi. azla yetinmeyi, paylaşmayı, bizim şanslı bir azınlık olduğumuzu ve hepsinden öte yardıma muhtaç, cahil, bambaşka, bizle alakasız bir yaşam süren insanların dramına tanık oldum. üniversitedeki en sevdiğim hocam, arkadaşlarım, daha birçok kişi bana şunu söylemişti:" askere git de gör. adam olacaksın. senle daha sonra
    konuşalım." haklılarmış.

    ahhahaa. yarrrakk haklısınız lan. salaksınız ya siz. hem de en süzmesinden. askerden önce daha
    ciddiydim yahu. şimdi iyice azdım. kimi görsem taşak oğlanı yapıyorum. ne oldu yavrularım?
    hani askerden sonra çok değişecektim? hani askerlik yapmayan erkek olgunlaşmamış demekti? geçin lan bunları. beni dinleyin.

    öncelikle;

    (bkz: dont tell the boys ı am back in town)

    dönüyorum. öğlen saatlerinde yuvamdayım. puslu havaları severim. eylül'le ilgili görüşlerim
    Orhan abiyle(pamuk) aynı. çok mutlu çift yakın zamanda ayrılacak, ister istemez ayıracağım,
    yapacak bir şey yok. doğal karizma. özellikle ilişkileri 3-4 ayı geçen her çiftin kız olanı bana
    kayma potansiyeli taşıyor. istanbul'da nisan-eylül ile eylül ve sonrası sevgili istatistiklerini yıl
    sonunda inceleyin. ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. evet, ezik, kompleksli, uzun
    ilişkilerin yıprattığı, zayıflatıp güçsüz birer gelinciklere çevirdiği apaçi erkekler, kabusunuz geri döndü, albay burada... genç hatunlara sesleniyorum, bana mesaj atın, sabaha dek şımartın, ilgi gösterin ve şu gerçeği asla unutmayın, bana deliler gibi ihtiyacınız var. hadi.
    1 ...
  25. 190.
  26. 191.
  27. Oooooo albay im kemal im, teşrif etmiş. Gerçi italya dönüşü görüşmüştük. Ama buraya gelmeyeli yıllar oldu.

    Hatunlar gözü yaşlı sjsnsjsk.

    Evet
    2 ...
  28. 192.
  29. Askerlik görevini de tamamlamış yazar.

    Askerde en son marlboro touch sikmiştim yokluktan. Yokluk zor azizim.

    Diri memeli kızlara selam olsun. Onlara diyin, diyin onlara , meme ucu kemiriciniz geldi.
    1 ...
  30. 193.
  31. Askere yeni giden veletlerin ağzına marlboro touch veriyorlar zaten kıçımın albayı kardeşim. imkanımız yoktu şimdiye kadar yazdıklarını okuyamadım ama artık gözüm üzerinde. Haydi bakalım, aynen kardeşim.
    1 ...
  32. 194.
  33. 195.
  34. Artık tövbe edip düzgün bir insan olmaya karar vermiş mahcup delikanlı.
    1 ...
  35. 196.
  36. 197.
  37. Yılbaşı gecesi noel baba kostümü ile istinye parkta azizeleri ve oğlanları bekleyen yazar. Uslu bir yavru olursanız küçük kemal'i bile görebilirsiniz belki.
    1 ...
  38. 198.
  39. 199.
  40. Elbette biliyorum ne demek istediğimi, biraz Absürt geldi bana, burada bu şekilde konuşulabiliniyor mu?
    0 ...
  41. 200.
  42. Küçük kemal sözlükçülerin en sevdiği fenomendir. Küçük kemal gereksiz sorular sormaz.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük