30.
Ben sadece oturup iki laf sohbet edebildiğim kişilerle diyalog kuruyorum. Herkese değer verilemiyor çünkü.
29.
Akreptirler. Yüzlerini şeytan görsün, yüzüme gülüp arkamdan atan şeytanlar.
28.
Genelde telefon numaramı istediklerinde rastgele bir numara sıkıyorum. Bana ne senin sorunlarından aq.
27.
iyi günlerine üzüldüğüm kötü günlerine sevindiğim.
26.
Olmasada olur denen gereksiz tipitipler topluluğu kesinlikle şüphesiz..
25.
sevmedigim insan toplulugu.
24.
Arayıp 5 bin tl istesen vermezler ama bayramda seyranda aranmak isterler.
23.
Genelde can sıkıntısı olan ama nadir de olsa iyi örnekleri olan insan grubudur. Şahsen kendi akrabalarımdan memnunum.
22.
Akrabalarımı severim onlarda beni sever.
Zaten beni sevmeyen ölsün.
21.
birkaç tanesi hariç hiçbirini günahım kadar sevmem. akrabalık vs. pek bir şey ifade etmiyor benim için.
20.
faydaları yok zararları var.
19.
Bu zamana kadar hiç bir akrabaların sevildiğini görmedim. kan bağı olup da bu kadar uzak olduğumuz tek insanlar olabilir.
17.
sevinç ve hüznü paylaştığımız, soy bağımızın olduğu insanlar.
16.
Şeytan görsün yüzlerini yine aklıma geldiler.
14.
Ne kadar uzak o kadar iyi.
13.
Samimiyetsiz zorunlu ve sahte bir sevgi bağı vardır.
12.
kan bağı olanlar canlardır, kan bağı olmayanlar akbabalardır.
11.
Bazılarını severim bazılar ise olmasada olurdu . Atsan atılmıyor.
10.
kan yoluyla bulaşan bir hastalık.
9.
güvenmediğim bir takım insanlardır. bunu zamanında akraba kazığı yemiş biri olarak söylüyorum yaralı parmağa asla işemezler. kendi çıkarları söz konusuysa her şeyi yapar bu kan emici pislikler.
8.
Gereksiz birtakım insanlar topluluğu,
Şu hayatta en özendiğim şeylerden biri de gerçek anlamda akrabalık ilişkilerini samimiyetle yaşayan insanlardır. Benim akrabalarım neresine Vursam da canı acısa derdinde.
6.
çoğuyla düğünde veya cenazede görüşülen, arada kan bağı bulunan kişiler topluluğu.
6.
insanlara virüs diyecek kadar ne yaşadınız?