airfryer

entry28 galeri1
    20.
  1. Anama feda olsun diyerek gidip bir tane aldım.
    Philips xxl.

    Hoşuna gitti, fena değil.
    Benim evime de Beko XXL düşünüyorum.
    1 ...
  2. 19.
  3. fritözün modası geçince adına airfryer koyup okuttular millete. almam aldırmam.
    0 ...
  4. 18.
  5. Tencerenin devrini sona erdirecek buluş.

    Bu gidişle...

    Swh...
    0 ...
  6. 17.
  7. tavuk kanat ve bageti gerçekten harika pişiriyor. patates kızartması da ha keza öyle. bunun haricinde pek kullanmıyorum.
    0 ...
  8. 16.
  9. oldukça işlevsel kullanılabilir, reklam da değil sıradan cihaz öyle aman aman bir özelliği yok.
    0 ...
  10. 15.
  11. reklamdır, yalandır diye uzun süre almadığım ama aldığımda da elim, kolum, böbreğim olan zımbırtı.
    fırın yemekleri hem basit hem sağlıklı olduğu için hep fırına atardım ama sonrasında kadınlar bilir o fırını temizlemek eziyet olur. evde de iki kişi yaşadığımız için eve gelir gelmez iki tavuk biraz patates atıyoruz oh miss. Hem temizlemesi de kolay.
    0 ...
  12. 14.
  13. Satın almadım, almam da kuvvetle muhtemel.

    3 kuruşluk akılları olanların pr'ına düşecek halimiz yok.
    1 ...
  14. 13.
  15. Elin avrupali gavuru evine airfryer sokmuyor. Ya duduklude pisiriyor ya da sadece buharli pisirme makinasi kullaniyor. Siz de hala para yemis sikik vlog ve yutupcularin oyununa gelin.
    0 ...
  16. 12.
  17. fritözlerin modası geçmişti adına airfryer deyip satmaya tekrar başladılar. keriz dolu ortalık.
    0 ...
  18. 11.
  19. Çalışan bir kadının evinde bulunması gereken üç şeyden biri bu cicişler. ikincisi robot süpürge, üçüncüsü de çaycı. Tişikiriler.
    1 ...
  20. 10.
  21. Ev hanımı olarak tüm markaları inceleyip f/p olarak cosori yi beğenmiştim. Amazonda 2600 dü en son. Tercih size kalmış. Cosori ve diğer markaları karşılaştıran videolar YouTube de mevcut. Videolar izleyip karar verebilirsiniz. Alacaksanız wifi bağlantısı olan modeli tercih edin arada 100 lira fark var.Sen niye almadın derseniz ankastre setim var eşime acıdım *
    1 ...
  22. 9.
  23. Yalnız ya da iki kişi yaşıyorsanız almak mantıklı. Tefal ya da xiaomi kullanan arkadaşlarım memnun. Philips bilmiyorum.
    2 ...
  24. 8.
  25. Kullandım lakin eve almadım ve almamakta da diretiyorum. Evimde iki fırın bir mikrodalga var ondan hiç gerek duymadım. Bana sanki şişirme geliyor bilemedim.
    0 ...
  26. 7.
  27. ya kırkta yılda sözlüğü faydalı bir şey için kullanıyoruz, hemen bi nifak tohumu! Toxicliğin beden bulmuş hali, sen kendi işine bak!
    0 ...
  28. 14.
  29. Olm bu adam daha donunu bulamadı bundan fikir alınır mı amk.
    2 ...
  30. 13.
  31. Hay allah razı olsun ya! Böyle net tavsiye almak gibisi yok. sözlüğü böyle şeyler için kullanalım.
    0 ...
  32. 12.
  33. Cosori’de ikili ısıtma olanı var (ki, o kadar para vermem gibi) bir de normali var. Normali iş görür mü?
    0 ...
  34. 11.
  35. bu sıralar evde yemek yapasım var gibi. En kolay yolu da airfryer gibi gözüküyor.

    Philips mi, xiaomi mi, kullananlardan bi feedback alabilir miyim?
    1 ...
  36. 10.
  37. yakında almayı düşündüğüm mutfak aleti.
    0 ...
  38. 9.
  39. fırından derhal uzaklaştıran teknolojik alet. iki kişiyseniz, xiaomi'nin en küçüğü işinizi görecektir. patates kızartması için çıtırlık beklemeyin ama et ve tatlı için hızlı pişirici.
    0 ...
  40. 8.
  41. 7.
  42. Ben fırınımdan memnunum. Aynı şeyleri fırınında yapıyorum fuzuli masraf benim icin. Günümüzde popüler olan ürünlere karşı hep bir mesafeliyim.
    2 ...
  43. 6.
  44. elektrik fiyatları yüzünden almanın el yakacağı alet.
    1 ...
  45. 5.
  46. Kanserojen diyorlar. Yağsız olarak bir yemeği aniden şoklatarak pişiriyor. Bilemiyorum sağlıksız gibi.
    5 ...
  47. 4.
  48. beyaz yaka olmanın gereği olarak görülen dyson ve robot süpürge ile birlikte kutsal üçlüyü oluşturan ürün.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük