başarsaydı en azından bundan daha kötü bir düzen yaşamyor olacağımız kesindi. kaybetti. yine de 5-10 senede müthiş bir teknolojik gelişim gösterdi. batık bir ülkeyi ayağa kaldırıp neredeyse dünyanın egemen gücü oluyordu. zor olanı başardı. ama abd'de de savaşa girdikten sonra imkansızı başaramadı.
"Gün gelecek dalga geçtiğiniz beşiktaş puan kaybetsin diye dua edeceksiniz." sözünün sahibidir. Bugün de paralı köpekler karşısında ettiği sözün doğruluğu kanıtlanacaktır.
aynı gün doğmuşuz. evet.
okumak istedi başta, resime yeteneği vardı ama okula alınmadı ''yetersiz'' gördü hocaları.
keşke yeterli görselerdi de 6 milyon insan ölmeseydi dimi (:
eğer vatanseverlik insani boyutların dışına çıkıyorsa hangi din, dil, ırka mensup olduğun umrumda olmaz. hangi dine mensup insanları katlettiğide fark etmez. sen şimdi öff süper felan diyorsun ya 6 milyon türkü ya da 6 milyon müslümanı katletse yine beğenebilcek miydin bu adamı? ana avrat küfrederdin.
Hoşa giden söz diye referans verilen aforizmaya bak:
"bir dünya kursaydım beynini almanlardan , askerini türklerden, fahişelerini de ruslardan yapardım."
Bu mu hoşuna gitti kardeşim? Fahişelerini türklerden seçerdim dese de hoşuna gidecek miydi peki?
Diğeri desen "hep kötü yönlerinden bahsedilir ama vatanseverliğinden bahsedilmez" yazmış. Şaka gibi. Söz konusu olan hastalıklı, faşist bir vatanseverlik lan? Dünyanın içine eden bu senin vatanseverlik dediğin şeydi.
Siz ne yazdığınızın gerçekten farkında değilsiniz. hiçbir sapkın, hastalıklı, mazoşist lidere sevdalanmamanızı diliyorum.