01 plaka kodlu ilimizdir. adana genel olarak kendisine has yemeklerle bilinir. adana dürüm mınbar vesayre. ülkemizdeki en sıcak illerden biridir.
Severim adanayı ama biraz tehlikeli semptleri var vallahi bir yerimden kan almamaları için pek gitmek gelmiyor içimden. Yoksa şalgam ve adana kebap efsanedir. Sponsor olup davet eden olmadı napalım.*
Her kurban bayramında olduğu gibi bugün de bok kokan şehir. Hele avluda bildiğin bokun içindeler.değer mi ya su çektiğiniz iğrençlige?? mumbar da yemeyiver aq. Kusacam odadan çıkamıyorum artık bitsin bugün yaaa
Arefe günü araba ile geçtiğim şehir. Bi ara klimadan sıkılıp camları açınca adana'ya varlığımızı anlamıştım. Bir insan neden adana'da yaşar diye yeniden sorgulatmıştır.
Maalesef diyorum çünkü gerçekten iğrenç bir şehir. Gerek çarpık kentleşmesi, her yerin beton olması, gerekse insanlarının keko olması. Şehirde keko olmayan nüfus %1 %2 falandır.