internette Adana kadın,erkek ,cinayet anahtar kelimeleri ile arama yaparken Adana'da bir kadının abisinin peşini bırakmayıp rahatsız eden başka bir kadını bıçakladığını öğrendim. Bu haberden sonra tez konumu ''Kadın-erkek eşitliğinde başarılı bir örnek: Adana'' olarak düşündüm .Abisinin namusunu koruyan kız kardeşin akademide bir yeri olmalı.
Bunu aylar önce yazıp paylaşmamışım. Ailemin yeni ikamet adresinin adana olması komik oldu.
ilginç şehir. yaşadığı doğa dışı olaylarla, korkusuz halı ve orijinal yaşam tarzlarıyla bambaşka bir gezegen olduğu aşikar. şimdi burada adana ülke olsun desek, ki sosyal medyada mütemadiyen dile getirilen bir motto, kimse çıkıp itiraz etmez.
nefret etmeme rağmen vazgeçemediğim şehir. 2 gün şehir dışındaydım yine özledim sabah iner inmez neredeyse toprağı öpecektim. seviyorum galiba memleketimi.
Son zamanlarda psikopatları ve garip işleriyle medyaya fışkıran anadoludaki güzel ilimiz. gerçi psikopatları da az olmayan ildir.
Onun dışında tam bir yemek cennetidir. istanbullu, egeli bahtsızlar pek bilmez. onların bir inegöl köftesi bir de dönerleri var. Kebapçısı, çorbaları, daha bir sürü yemekleriyle doğudaki adeta bir lezzet merkezidir. Doğunun en güzel yanı yemekleridir.
işte bu yüzdendir ki doğuda yaşayan biri için oradan kopmak zordur efenim. Çünkü batı tam anlamıyla yemek özürlüsü kalıyor. Birşeyi güzel yaptıkları yok. Egede inegöl köfte yiyeyim dedim, ulan soğanı daha sumak yahut biberlemeyi bırak tuzlamamış adam bana köftenin arasında veriyor. Ağzımı yaktı. Kısacası adana candır, batı ise heyecandır.
Hırsızı, çingenesi, gaspçısı, katili ve tecavüzcüsüyle ünlü varoş şehir, neyse ki bu lanet yerde Kürt nüfusu her geçen gün artmakta ve ilerisi için umut vadetmekte.
bir kere günübirlik kebap yemeye gittigim sehir.
sadece güzel yerlerini gezdik haliyle kisitli zamanda.
baraj gölü cok güzeldi saatlerce oturabilirdim.
sürekli biseyler yemen gerekiyor aksi takdirde sehre adapte olman mümkün degil.
ama git gel 3 kilo aliyorsun garanti.