adana

entry2877 galeri612
    791.
  1. adana denilince insanın tüyleri diken diken oluyor.

    öyle bir memleket.

    hergün mutlaka ya cinayet ya tecavüz, kavga dövüş, patırtı kütürtü vs.

    kürtler adanaya yerleşince, adananın ortamının bu sebeple bozulduğu sanılıyor.
    4 ...
  2. 792.
  3. kızları genelde oynak olan memleket. evet.
    2 ...
  4. 793.
  5. sıcağıyla yakar, insanının sıcaklığıyla o sıcağa bile tahammül ettirir böyle bir şehirdir işte...
    1 ...
  6. 794.
  7. Adana kebabı yanında şalgam ardından da muzlu süt gomebileceginiz yegane şehir. Ayrıca isparkcilari da kadındır bu şehrin, havalanı da şehrin tam ortasındadır. Sıcakları kafa siker.
    1 ...
  8. 795.
  9. aşk-ı memnu'ya taş çıkartacak bir seks trajedisinin yaşandığı ilimiz:

    http://gundem.milliyet.co...detay/1738964/default.htm
    1 ...
  10. 796.
  11. Adana diğer şehirlerden farklıdır.Metropolittir burası.Her kültürden her dini inançtan her türlü sosyo-kesimden insani barındır.Merttir,saygılıdır adana insanı.Kimsenin yaşayış biçimine karışımaz.Adanayı bilen bilir sözü fazla uzatmaya gerek yok.

    Anca bugun çok garip bir olay geldi başıma.iki tane tosun genç yaşları 30 civarıdır yolda birden önümü kestiler.Sigara içmememi kokusu sebebiyle canlarının çektiği ramazan olduğunu hatırlattılar usluplarınca.

    Evet şaşırdım çünkü adanada yol kenarında rakınızı da içersiniz kebabınızı da yersiniz ramazanmış iftara 20 dakika varmış farketmez.Kimse de sen bunu neden yedin içki içtin demez.Bu son zamanlarda artan din baskısını ben şahsen toplumsal olaylar karşısında devletin tutumunada bağlıyorum.Zira adanadaki haziran olaylarında polisin yanında bolca bu sivil insanlardan vardı.Adama benim yaptığım şu an suç değil ama seninki suç dedimdiğinde hiç oralı bile olmadı.Bunu da polisle olan kankalığına bağlıyorum.

    Sanmam zira adanada böyle şeyler yaygınlaşsın.En azından umuyorum.
    1 ...
  12. 797.
  13. annemin az önce telefonla arayıp, hava sıcaklığı şu an 42 derece yanıyoruz resmen, götümüzden solumaya başladık dediği memleketim.

    hamiş: bekle beni adana haftaya ordayım. çıplak ayak sokaklarında dolaşmaya geliyorum.
    1 ...
  14. 798.
  15. az önce sallanan şehirdir.3.7 şiddetinde merkez üstü yüreğir kandilliye göre.hafif salladım güzel geldi akşam akşam...
    2 ...
  16. 799.
  17. gelmeyin demiyoruz. gelin ama hazırlıklı gelin, sıcağına, yemeklerine insanına alışmanız biraz zaman alabilir çünkü.
    2 ...
  18. 800.
  19. balzac tan sonra fahrenayt ın memleketi olabiliceğinden şüphelendiğim şehir...
    http://galeri.uludagsozluk.com/g/adana/
    1 ...
  20. 801.
  21. o'na en çok anlam katan adana demirspordur...
    1 ...
  22. 802.
  23. 803.
  24. Yiğidin harman olduğu yerdir. (bkz: memleketim) 10 tane istanbula değişmeyeceğim tek şehirdir.
    2 ...
  25. 804.
  26. Suanda bulunduğum sehir. 3 gun sonra istanbula gidecegim. Buradan aktaracaklarim saat 13.50 disarisi suan 37 derece Ebesinin seyi gibi afedersiniz yaniyoruz.
    4 ...
  27. 805.
  28. adanalıyık allah ın adamıyık karpuzu kabuğuyla karıyı donuyla .
    1 ...
  29. 806.
  30. Memleketim diye söylemiyorum ama sıcağı dışında beğenmeyip bok atan,götverenlerin kesin bir hazımsızlığı var diye düşündüren şehirdir.

    -Ülkenin nüfusu ile orantılı olarak en rahat trafiğe sahip şehridir.

    -Yediğiniz yemeğin kalitesi oranında bulabileceğiniz en iyi fiyatlara sahip bir yemek kültürü ve mutfağı vardır.(2.5 liraya hala tertemiz tavuk döner yapan yerler vardır,keza adana kebap 9-10 liraya bulabilirsiniz)

    -Kışın milletin ankara'da istanbul'da götü donarken siz uzun kollu bir üst ile çok rahat gününüzü geçirebilirsiniz.

    -Belirli mahalleler ve muhitleri dışında milleti gereksiz yere kışkırtmadığınız sürece kavgaya,kapkaça,tecavüze,laf atmaya kesinlikle muhatap olmazsınız.

    -Esnafı,dolmuşçusu gereksiz yere artist veya aksi değildir.Topel dolmuşlarına 'Abi şuradan geçer mi' sorusunu sorduğunuzda kolay kolay terslenmezsiniz.

    -Üniversitesinin manzarası şahanedir ve spor kompleksi olarak da tenis kortundan,yüzme havuzuna kadar hiçbir eksiği yoktur.(Orada okumadığım için eğitimini test edemedim)

    -Gece dolaştığınızda yemek yiyecek dükkan sıkıntısı çekmezsiniz,24 saat açık bir sürü kebapçı,dürümcü,simitçi vardır.

    Daha nolsun amk.
    5 ...
  31. 807.
  32. az önce iş çıkışı eve dönerken hava 40 dereceyi gösteriyordu günlük güneşlikti,şimdi ise hava kapandı ve sağlam yağmaya başladı.

    Mikail azcık yağdır da nem gitsin be hacı.
    0 ...
  33. 808.
  34. 809.
  35. 810.
  36. çarpıcı bir biçimde akla üç şeyin geldiği bir şehir.

    -çok sıcak.
    -muhteşem lezzette adana kebap.
    -çok fazla yemek düşkünü insanlar. (espri için bile olsa, "boğazım için götümü bile veririm" diyen adana'lı gördüm)
    1 ...
  37. 811.
  38. kebap ve şalgam ve bir de küfür eden sert erkekler.
    büyük ve gelişmekte olan bir şehir.
    yazları durulmaz bir şehir.
    2 ...
  39. 812.
  40. gelişmesi durmuş, yıllardır geriye giden büyük şehir.
    2 ...
  41. 813.
  42. çok çok çok sıcak.ya klimalı odamda ya da klimalı ortamlarda yazı geçiren ben bugün saatler boyunca ölçüm yaptığımız arazide öğle vakti kmlerce yol yürümek zorunda kalınca sıcağını iliklerime kadar hissettim.yazın yaşanacak şehir değilde gene de seviyoruz işte...
    1 ...
  43. 814.
  44. sıcak, daha da sıcak olacak. ter biyerlerimizden akıyor.
    2 ...
  45. 815.
  46. atatürk ün türkiye'nin en büyük köyü olarak nitelendirdiği şehrimiz. Gerçekten öyledir, sıcaktan eriyerek yok olma ihtimaliniz vardır. Ayrıca güneydoğulu insanların iş bulmak için gittiği en yakın durak olduğundan yobaz ve tutucu insanlarıda çoktur.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük