millet alışmış kendi şehrinde milenyum ekolüyle kızdan bozma erkeklere,karşiiimmm diye hitap edilen çakma dostluklara,adam görünüp ilk kavgada kaçan pısırıklara,adana ağır geliyor tabi bünyelere.
eğer itin öldüğü bir mahallede yaşamıyorsanız şu saatte ziyapaşası da turgut özal'ı da gayet cıvıl cıvıldır.
Ayrıca ülkenin en yaşanılabilir memleketlerinden birisidir.Kimse gündüz vakti ramazanda lokantaları kapatmadığı gibi,oruç tutmayana sahte kabadayılık yapmaz veya oruç tutan adama da bağnaz gözüyle bakıp dalga geçen tikkyler de göremezsiniz.
Bazı insanların sadece haberlerde görüp olumsuz eleştiri yaptığı şehir. Adana sadece sıcak havalardan ve kavgalardan ibaret bir şehir değildir, önce bunun bilinmesi lazım. insanları gayet sıcakkanlı ve samimidir. Kimseyi de düşüncelerinden dolayı yargılamazlar. iyi bir belediyesi olmadığı için yıllardır çok gelişemediği gibi bir gerçek var ama yine de güzel şehirdir.
hep bir ön yargıyla yaklaşılan şehir.
halbuki yaz aylarında değil de şöyle bir kasımda gelse insan nasılda sever buraları.
ziyapaşası, turgut özalı, barajyolu, kenan evreni gayet yaşanabilir, gayet modern ve rahattır. günün her saatinde her istediğini yapabileceğin yerler mevcuttur.
ha yaz ayında gezmeye geleyim dersen tabi ki nefret edersin, tabi ki her gördüğünden memnuniyetsiz bahsedersin. işte bunlar hep havadan.