Açıköğretimcilerle mangalcıların trafiğin içine etmesiyle bezdirmiştir. Ayrica kuzey adana ve güney adana olarak ikiye ayrılır ve kuzeyi de güneyi de ter kokmaya baslamıştır.
Nisan ayında gidilirse harika bir şehir. Hele ki Ankara gibi bir yerden bozkırdan gidiyorsanız size cennetten görüntüler sunabilir bu şehir.Çukurova gibi bir üniversitesi var ki böyle bir üniversite daha görmedim. O ne güzelliktir öyle. Göl manzaralı , portakal ve limon ağaçları arasında kalmış, palmiyeler yollarını süslemiş bir üniversite ah ah.Neyse; Adana kebap'ı herkesin bildiği gibi mükemmel. Ama künefe yemeyin derim hiç güzel yapamıyorlar. Şırdancılar da ankara'daki kokoreçciler gibi her yerde var ve bir çok yemek yeme yeri 24 saat açık. Kardeşler diye bi yer var mantar gibi üremiş heryerdeler. Ayrıca ; Adana'da yeşilliklerden çit yapıyorlar Ankara'da ise yeşillikleri çitle koruyorlar böyle bir memleket orası.
Dip not : Otobüs ile seyahat edecekseniz 5 lira daha fazla verip bilindik turizm ile gidin, demedi demeyin.
bilmem daha önce söylendi mi ama kıvanç tatlıtuğadanalı. (bkz: bunları biliyor muydunuz)
genç kızlar! adana'ya sefer sorgusu yapmaya başladığınızı hissediyorum. şöyle ki; adana'da her köşe başında bir kıvanç görmek mümkün. ha kıvanç görmeseniz bile kıvanç duyacağınızı garanti ediyoruz. ****
turuncu beyaz a boyalı şekilde kenetlenmiş ve beklemekte olan şehir. önce rize, sonra kasımpaşa galibiyetleri gerçekleşirse, en büyük 5. şehrin takımı süper lig e geri dönebilir.
Adana istila edilmiş bir başka şehrimiz olup tembeli çok olan, kafeteryadan cep telefoncudan ve de giyim mağazalarından öte iş hacmi olmayan dünyanın en büyük köyüdür.
Bizanslı istefan Adana'yı Tarsus'la harbeden Adanos ve Saros adında iki kardeşin kurduğunu ve bunlardan Adanos'un ismini şehre ve Saros'un da ismini nehire koyduklarını yazmaktadır.