Alınırken son derece dikkat edilmesi gereken kıyafet.
Biraz sade olsa, ortama göre özensiz olarak yaftalanırsınız, biraz ışıltılı olsa rol çalmaya çalışan haset görümce damgası yersiniz.
Malum, hafta sonu yakın bir sözlük arkadaşımın nikahı var ve davetliyim. içimdeki arkadaş sevgisine ve birbirimize "müdür" dediğimiz günlere hürmeten güzel bir abiye tulum sipariş ettim.
Lakin bir şeyi atlamışım, nikah 12:15'te ve tulum, kolları haricinde simli kumaştan yapılma. Simli değil de kendinden parıltılı doku diyelim. Kıyafetin simli olmayan tek yeri ise tülden. Rengi de lacivert.
Hepsi iyi güzel giydik, fermuarını kapattık falan derken ablam bir anda demesin mi "Reagan, gazinoda assolistlik yapacak tinki vinki gibisin" diye...
O kadar haklıydı ki sadece kahkaha atarak karşılık verebildim.
Efenim bu zımbırtıyı alırken ortama ve bir de saate de dikkat edin...
istanbulda abiye bakabileceğim yer önerileri için beni yeşillendirebilir misiniz plss.
Birçok mağazanın olduğu tek bir bölge olursa daha da sevineceğim..
https://galeri.uludagsozluk.com/r/2222380/+
Bugün bir çıktım, kıyafet bakayım falan dedim. Hangi mağazadaydı hatırlamıyorum ama girdiğim an bunu görünce bu ne ya dedirtip gülmeme sebep olan bir şey* gördüm. Yani burada renk tam belli mi bilmiyorum ama cırtlak bir renkti.*
Ölsem unutmam.
hepimizin derdidir bu. giymesen olmaz. dünya para verirsin bir gece için ve sonra kenara atarsın. artık bu bitti. geçenlerde bir butik açılmıştı duydum ve gittim. 100 tl-150 tl hatta 50 tl ye bile gecelik kiralayabiliceğiniz müthiş abiyeler var. tabii bursadaki bayanlara soyluyorum. yer elif butik. özlüce şahinkaya kolejinin tam karşısı.
envai çeşidi vardır. bir sezonda 10 renk moda olabilir. 10 ayrı kumaştan aynı modeli çıkarılabilir. çok geniş bir yelpazesi vardır.
100 dolar ile 5 bin dolar arası fiyatlandırılmaktadır.
maltepe (veya fem) dersanelerindeki boynu bükük,el mahkum her hafta abilere mutlaka giden gençlerin kendilerine "nereye gidiyorsun?" sorusu sorulduğunda verdikleri/verecekleri cevap. evet, bak gene aklıma geldi de sinirlendim amına koduklarıma,afedersiniz.