aslında olması gereken 26 el 344 nolu plaka yanlış girilmiş, başlık düzeltme sistem hatası yüzünden mümkün olmamış, bu yüzden başlık konusu entry silinmiştir.
plaka 26 el 344. normalde eskişehirden böyle tip çıkmaz..
biz türk milleti olarak beklemeyi sevmeyiz. eleman şu durumda "hadi a..na kodumun karısı" yerine "hadi a...na koyim" dese, kimse tepki de vermez ve bu hoşgörülebilir, ama yayageçidinden geçen normal bir insana doğrudan bu fiili için sövmek düpedüz magandalık. tipten de belli zaten.